külföldi terjeszkedés
-
Nem példa nélküli, hogy a magyarországi e-kereskedelemben 75 százalék feletti a külföldi szereplők (túl)súlya; hasonló cipőben jár Olaszország, Spanyolország és Törökország is. De azt így is érdemes tudni, hogy miközben 25 százalék alatti külföldi arányú lokális piac nincs a kontinensen, mely európai országok milyen megfontolásból (és milyen hatásra) támaszkodnak leginkább a külföldi e-kereskedelemre.
-
A "Cross-border kereskedelem: Lehetőség vagy veszély?" címmel meghirdetett eccommerce meetup, majd kerekasztal beszélgetés témája a külföldi piacra lépés körül forgott. Illetve a körül, hogy a hazai piacon megjelenő külföldi webshopoktól ezügyben mit lehet, kell és megfontolandó ellesni, lemásolni, utánozni.
-
Nem foglalkozol az utánvétkezeléssel? Gyenge az oldalad lokalizációja? Esetleg: nincs helyi visszaküldési címed? Bármelyikre is igen a válasz, a vevőid szerint ez hiba, és nem fogják nagyra értékelni!
Legfrisebb cikkek
-
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
-
A DKSZ mentorprogramjára 55 magyarországi e-kereskedő cég jelentkezett, közülük hármat - egy logiszikai, egy termék-, illetve egy szolgáltatásforgalmazó vállalkozást - választottak ki arra, hogy a külföldi terjeszkedésüket a gyakorlatban is előkészítsék és támogassák.
Legfrisebb cikkek