kiszervezés
-
A tevékenységek kiszervezése több évtizedes jelenség, sokan foglalkoznak vele, gazdag irodalma van. Ezt a cikket az „alapok alapjának”, az értékteremtés problémájának szenteljük.
-
Sorozatunk első két részében az ügyfélszolgálat technikai kérdéseivel és a folyamatok átalakításával foglalkoztunk. A befejező, harmadik részben a sikeres ügyfélkiszolgálás két további nagyon fontos elemét vizsgáljuk: az emberi erőforrást és a kiszervezést.
-
Az egyre népszerűbb szolgáltatás révén ma már az is megoldható, hogy az e-kereskedőnek se raktározni, se csomagolni, se szállítani ne kelljen.
Legfrisebb cikkek
-
A kisebb e-kereskedők számára vonzó lehet átruházni egy szolgáltatóra a teljes logisztikai folyamatot, a raktározástól egészen a kiszállításig. A FedEx ezen a piacon szállt harcba az Amazonnal.