influenszer marketing
-
A Z-generáció - vagy ahogyan azt inkább jelzik: a GenZ máshogy vásárol? Másképp bizony! Például hűségesebbek - legalábbis erre találtunk válaszokat egy friss kutatásban.
-
Az e-kereskedőknek képesnek kell lenniük meglovagolni azokat algoritmusokat, amelyekkel promotálhatják portékáikat. Az egyik ilyen megszelídítendő algoritmus az Instagram Reels hátterében működik.
-
A korábban még véleményvezérként ünnepelt, majd trash celebbé, végül pedig influenszerré átvedlett sales korszak véget érni látszik, amelynek talán legékesebb jele a TikTok-on több száz milliós elérést produkáló #deinfluencing hashtag hódítása.
Legfrisebb cikkek
-
A Shopify Collab néven futó eszközök segítségével a platformot használó több millió kereskedő egyszerűbben reklámozhatja termékeit influenszerek és tartalomkészítők segítségével.
-
A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.
Legfrisebb cikkek