Skip to content

házhozszállítás

461246731_1229969381756517_5965836865316853397_n
-
A nagyobb méretű termékek rakodása és a házhozszállítás iránti igény egyaránt jelen van üzleti és magánemberi oldalon is. Utóbbit fogjuk most közelebbről megvizsgálni; az ilyen tranzakciók iránti igény elsősorban az online piactereken generálódik, de nap mint nap találkozunk közvetlen megkereséssel is.
456500632_8032275093552093_7567853673164728305_n
-
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
454656867_357571220734723_8326448857125293810_n
-
Vizsgáljuk meg egy kicsit közelebbről a házhozszállítási folyamatot! Van ebben két kiemelkedően fontos tényező, amik felett nem szabad elsiklani, mert a sikeres, zökkenőmentes és biztonságos szállítási folyamat elengedhetetlen kellékei.
449461205_1627959911378342_1076219760889541232_n
-
Régi szabály, hogy ami Nyugaton, azaz Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban történik, ha némi késleltetéssel is, de megjelenik Európa keleti felén. Ez nyilván igaz lesz az online kereskedelem és az ennek hátterében álló logisztika gyors fejődésére is.
innováció
-
Az innovációnak manapság a csomag és házhozszállításban is hatalmas szerepe van. Az a szolgáltató válhat piacvezetővé ebben a szegmensben, aki előre tekintve, folyamatosan olyan új megoldásokat keres, amivel a kereskedők, az ügyfelek és a címzettek igényeit a korábbiaknál jobban, és a lehető legjobban ki tudja elégíteni.
csomagszállítás
-
Bár egy kalap alá veszik őket, a csomagszállítás és a házhozszállítás nem ugyanaz a szolgáltatás. Jelentősen eltérnek egymástól, ezért a két szolgáltatás sajátosságait érdemes figyelembe venni a webáruházi működések tervezésnél, illetve az ügyfelek tájékoztatásakor.
437017238_800523044743052_2474023156290441960_n
-
Az elektronikus kereskedelem szélsebes fejlődésénél csak a webáruházak és az online piacterek logisztikai kiszolgálása alakul át gyorsabban. A koronavírus-járvány idején sok hagyományos kereskedő rákényszerült internetes értékesítésének felpörgetésére, ami magával húzta az ezt kiszolgáló háttér-infrastruktúrát is. Azóta még erre az ösztönzőre sincs szükség a tempó tartásához.
429591913_937702711134746_1725424446674480942_n
-
Az MPL első embere ugyan ígérte az Ecommerce Expon, hogy (legalább) GYIK kerül az állami postavállalat oldalára arról, hogy mi mit jelent majd március végétől, de a cég továbbra sem fedte fel a lapjait a csomagszállítási piac drasztikus átszabási kísérletével kapcsolatban. Itt a Posta-ügy újabb tétele.
A Rossmann úgy érzi, előre lép, ha a GLS-sel is szállít
-
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál.
Hogyan lehet ingyenes kiszállítást ajánlani anélkül, hogy tönkremennénk?
-
Több iparági felmérés szerint is ma már szinte elvárás a vásárlók részéről az ingyenes házhozszállítás. A Practical Ecommerce ahhoz ad tippeket, hogy milyen esetekben és miként alkalmazhatják a webshopok ezt az opciót.