Google frissítés
-
A pontos cím valójában úgy hangozna, hogy 'Jön az armageddon - a Google egyszerre indít több algoritmusfrissítést, köztük egy Core, egy Hasznos Tartalom és több Spam update-et is'. De ez így - még ha kimerítően pontos is - túl hosszú lenne.
-
A nagy jelentőségűnek beharangozott frissítés augusztus 25. és szeptember 9. között futott le, a várt „nagy bumm” a találati listán azonban elmaradt.
-
Egy szeptember 16-ai webmaster blogbejegyzésben a Google közzétette, hogy ezentúl nem jeleníti meg az önreklámozó értékeléseket a bővített kivonat (rich snippet) típusú találatokban, ezzel is erősítve a relevánsabb keresési eredményeket, és elősegítve a felhasználók jobb tájékozódásának lehetőségét. Ez azok számára lehet rossz hír, ezzel a módszerrel próbálták saját üzleti oldalukat népszerűsíteni.
Legfrisebb cikkek
-
A legújabb frissítés, a Florida 2 hatásai már megjelentek a Google algoritmusában. De mi is történt pontosan a frissítés során, és hogyan tudod ellenőrizni a weboldaladat érintő hatását?