Skip to content

Extreme Digital

vatera_cover3
-
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
-
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.
“Az Extreme Digital a csúcson hagyta abba, egy nagyon szép sikertörténet koronázódott meg”
-
A hazai e-kereskedelem egyik legnagyobb zászlóshajója, az Extreme Digital itthon megszűnt önálló márkaként működni. Az okokról és a folytatásról Várkonyi Balázzsal, a brand társalapító-ügyvezetőjével beszélgettünk.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
-
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
-
A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a “hivatalos” időpontnál egy héttel korábban, vagyis november 19-én akciózik.
Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében
-
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
-
Idén is az Extreme Digital kezdi meg a Black Friday-t, vagyis a nov. 27-ei  dátumnál 2 héttel korábban, nov. 13-án tartja az akciót.
Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
-
Idén száz budapesti helyszínen, a jövő év végén azonban már országszerte ötszáz helyen működnek majd a piacvezető e-kereskedelmi márkák saját üzemeltetésű, Easybox elnevezésű csomagautomatái.
Regionális márkavízióra és szlogenre vált az eMAG
-
Első magyarországi üzletét nyitotta meg az eMAG: az új hibrid üzleti modellel - a további forgalom generálása mellett - a márka iránt elkötelezettek számát szeretné növelni a vállalkozás.
Közel másfélszeres forgalmat generált a járvány alatt az Extreme Digital Black Friday-e
-
Az Extreme Digital idei “saját” Black Friday-én minden eddiginél többen látogattak el a cég webhopjába, rekord forgalmat hozva. A rohammal járó extra terhelés kiszolgálásában idén a BIG FISH csapata is segítséget nyújtott. A tegnapi nap izgalmairól kérdeztük Várkonyi Balázst és Kókai Ferencet az Edigitaltól, valamint Barcsay Eriket a BIG FISH részéről.