elofizeteses-e-kereskedelem
-
Az biztosnak látszik, hogy nagy jövő áll az előfizetéses online értékesítés előtt, de ennél azért mélyebbre merészkedünk: íme a típusok, a kihívások és a praktikák csokra.
-
Ha egy webáruház például kávét árul, akkor nem túl bonyolult feladat kialakítani és bevezetni az előfizetéses modellt; a vásárló ugyanazt a terméket rendeli meg havi rendszerességgel. De hogyan fizethetne a fogyasztó elő könyvekre, amelyek egyediek, ahogyan az olvasói igények is, és nem látni előre, mi lesz a vevő következő olvasmánya. A 21. Század Kiadónak van egy válasza erre!
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
Legfrisebb cikkek
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
-
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. A drogérialánc előfizetéses modelljének keretében 4 hetente automatikusan és ingyenesen ajtóig szállítják a gyermek számára szükséges pelenkákat és popsitörlőket.
-
Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.
E-ker hírszemle
-
Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap elfogyott. Elindulsz a boltba, mert muszáj beszerezni, mielőtt visszaalszol. Ahogy kilépsz az ajtón, kis híján hasra esel egy csomagban, amin a kedvenc kávémárkád logója szerepel. Mégis hogyan lehetséges ez? Lehajolsz, és a helyzet abszurditását érezve némi félelemmel vizsgálod meg a küldeményt.
-
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
Legfrisebb cikkek
-
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.