Skip to content

eBay

webáruház
-
Az online piac a koronavírus-járvány idején tapasztal fellendülése ellaposodott, és ahelyett, hogy magyar alapítású elektronikus platformok hódították volna meg a régiót, inkább mindez fordítva történt. Az online bolt alapítása és nyitása ma nagyobb kihívás, de lehet ügyesen eredményesnek lenni.
462552387_1908016036331568_2921463740190100777_n
-
Tartottak egy webináriumot Londonban, amely egyebek mellett arra kereste a választ, hogy mi a különbség a nők és a férfiak irányítása alatt álló kis és közepes méretű vállalatok hozzáállásában az exporthoz. Emellett kiderült, hogy nem is gondolunk rá, mekkora lehetőségek rejtőznek a B2B exportban.
webáruházak
-
Vállalati konszolidáció zajlik az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégek világában, ami alól Magyarország sem vonhatja ki magát. Kínai behemótok és régiós óriások csatáznak egymással, a webáruházak tulajdonosai kapkodhatják a fejüket, hogy miként reagáljanak erre. Újra kell gondolniuk, önálló, közösségi médiás és piacteres értékesítésük lehetőségeit.
Temu
-
A Temu, az eBay vagy az Amazon mostanra a hazai webshopokhoz mérhető kiszállítási időkkel tud dolgozni – nem véletlen a térhódításuk. Vajon mi lehet a titkuk?
bor_webshop_krea01
-
A Hawesko a kis borkereskedői piacterek népszerűségéből merítve gondolja úgy, hogy az akár öt számjegyű kínálati palettát is elérheti. Feltéve, ha sikerül elég sok riválisát is megnyernie az ügynek.
marketplace
-
Sokan preferálják az olyan gyűjtő felületeket, mint az Amazon és az Ebay (illetve a Németországban népszerű Otto és a Kaufland), de az Idealo ár-összehasonlító vizsgálatának eredménye több, mint elgondolkodtató.
Lassul az eBay növekedése - véget ért a koronavírus-láz
-
A koronavírus-járvány alatti hatalmas növekedés után úgy néz ki, az eBay forgalma lecsökken a 2019-es szintre. A cég várhatóan 72.1 és 74.7 milliárd dollár közötti forgalommal zárja majd az idei pénzügyi évet.
Pörög az eBayen a felújított termékek piaca
-
A koronavírus miatti lezárások és globális korlátozok nyomán kialakuló e-kereskedelmi boom legnagyobb győztesei a felújított termékek forgalmazói voltak - legalábbis az eBay szerint.
Az EU-n kívüli piacterek termékeinek kétharmada veszélyes lehet
-
Egy friss nemzetközi felmérés során az unión kívüli online piacterek (Wish, AliExpress, LightInTheBox, Ebay, Amazon) által forgalmazott termékeket vizsgálták, amelyeknek 66%-a megbukott a biztonsági teszteken. A riasztóan magas szám rendszerszintű problémát mutat.
Az eBay jelentősen megkönnyítette az újravásárlást mobilapplikációiban
-
Megkönnyíti az eBay azok dolgát, akik ismételten szeretnének vásárolni egy korábban már megrendelt árucikkből. A vásárlók a “Buy Again” gombbal pillanatok alatt újra beszerezhetnek egy-egy tételt.