Skip to content

adatelemzés

bigdatatree
-
Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum - érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.
Az empátia az egyik legfontosabb tényező a vásárlók szerint
-
Az Econsultancy a közelmúltban tette közzé 2022-es kutatását, amely a cégek marketingterveiről és jövőbeni stratégiai kérdéseiről szól, az ügyfelek elvárásainak fényében.
5 szempont, hogy jól használjuk megszerzett adatainkat
-
Sajnos még ma is van a webáruházaknak egy jelentős része, amely nem használja megfelelő módon azokat az értékes információkat, amelyekhez napi működése során különböző forrásokból folyamatosan hozzájut.
2020-as Big Data trendek az e-kereskedelemben
-
Kétség nem férhet hozzá, hogy a 2010-es évek egyik legnagyobb és legtöbbször emlegetett technológiai trendje a Big Data volt. Az adatelemzés és adattudományok technológiájának robbanásszerű fejlődése egész iparágakat, ha pedig Kínára gondolunk, társadalmakat forgatott fel gyökeresen.
Analytics, Adwords, Facebook: Miért nem stimmelnek a mért adatok?
-
A magára valamit adó digitális marketingszakember esküszik a pontos és valós adatok szükségességére. Az e-kereskedőnek is szüksége van a pontos és valós adatokra, hiszen az üzleti döntéseket csak ezek alapján tudja helyesen meghozni, és azt is így tudja eldönteni, átveri-e az ügynöksége, vagy kontár-e a hirdetésmenedzsere.