Online marketing szakember, a BP Digital SEO ügynökség társtulajdonosa és ügyvezetője. Szakértő csapatával startupoknak, valamint közép- és nagyvállalatoknak segít növekedni online marketing eszközökkel.
Egyetemi évei alatt kezdett el saját vállalkozások építésével foglalkozni, amely meglepően hamar nemzetközi sikereket hozott. A MiniBrake startup társalapítójaként részt vett az egyik első hazai crowdfunding kampány felállításában és lebonyolításában, melynek eredményeképp végül sikerült a termék gyártási és értékesítési jogát licencbe adni egy globális vállalatnak. Ezután a Proda névre keresztelt e-commerce vállalkozás építése során ismerkedett meg mélyebben az online marketing szakmával – először operatív megvalósítóként, később az online marketing csapat vezetőjeként. A 2016-ban indult BP Digital társalapítója, ahol 2017 óta az ügyvezetői feladatokat látja el.
Az online marketing mellett vállalkozás- és üzletfejlesztéssel foglalkozik – a Hiventures kockázati tőkealap mentoraként segíti innovatív vállalkozások fejlődését.
Szesztay Péter cikkei: