Skip to content
mm

A szerző cikkei:

485085041_1206100054554633_8489151295846105675_n
-
Az elmúlt hónapokban több mesterséges intelligenciás (MI) kutatóeszköz jelent meg, ami a marketingeseket igazán lázba hozhatja, mivel a kutatás jószerével napi szintű feladat a számukra, és ez (legalábbis eddig) igazán időrabló tudott lenni. – Londonból jelentkezett be friss tapasztalataival Mészáros Beatrix.
453339936_1802838747191501_3152530724712178362_n
-
Nemrégiben abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem egy különleges, meghívásos vacsorán London belvárosában. Az est középpontjában az AI praktikus alkalmazása állt a HR területén, és a résztvevők között vezető HR szakemberek és AI tanácsadók foglaltak helyet.
432008461_396347009915881_7444030162449984862_n
-
A technológia egyre gyorsuló fejlődése új kihívások elé állítja a vállalatokat – az AI térnyerése pedig kifejezetten aggodalmat kelt a vezetők körében.
387507165_717189573682252_6019033863883691140_n
-
Kétségtelen, hogy a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) robbanásszerű fejlődése alapjaiban rengeti meg a 21. század üzleti életét. De aktuálisan mi az, amit egy kkv méretű cégnek ebből be kell, be érdemes egyáltalán építenie a mindennapi működésébe?
400274443_182126871635484_1312706093162532932_n
-
Új sorozat indul a Kosárértéken: a Londonban élő webmarketing guru, Mészáros Beatrix saját üzleti tapasztalatai alapján ad gyakorlatias áttekintést egy-egy témában. Elsőként azt, hogyan lehet sokat javítani (és rontani) a helyzeten mesterséges intelligenciával.