Mészáros Beatrix
A Mindea médiaügynökség egykori alapítója ma Londonban élő, szabadúszó, digitális marketing szakember. Főként nemzetközi projekteken dolgozik, tanácsadó és oktató. A közösségi média és AI marketing a szakterülete.
A szerző cikkei:
-
Nemrégiben abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem egy különleges, meghívásos vacsorán London belvárosában. Az est középpontjában az AI praktikus alkalmazása állt a HR területén, és a résztvevők között vezető HR szakemberek és AI tanácsadók foglaltak helyet.
-
A technológia egyre gyorsuló fejlődése új kihívások elé állítja a vállalatokat – az AI térnyerése pedig kifejezetten aggodalmat kelt a vezetők körében.
-
Kétségtelen, hogy a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) robbanásszerű fejlődése alapjaiban rengeti meg a 21. század üzleti életét. De aktuálisan mi az, amit egy kkv méretű cégnek ebből be kell, be érdemes egyáltalán építenie a mindennapi működésébe?
-
Új sorozat indul a Kosárértéken: a Londonban élő webmarketing guru, Mészáros Beatrix saját üzleti tapasztalatai alapján ad gyakorlatias áttekintést egy-egy témában. Elsőként azt, hogyan lehet sokat javítani (és rontani) a helyzeten mesterséges intelligenciával.