A 260 éves svájci óragyártó, a Vacheron Constantin a Cornes de Vache 1955 nevű modelljének mind a 36 darabját kizárólag online értékesíti az amerikai Hodinkee-n keresztül.
Az óramanufaktúra persze nincs egyedül, olyanok példáját követi, mint a Hermes, a Luis Vuitton, a Chanel, a Burberry vagy a méregdrága cipőiről ismert Jimmy Choo. A dolog nem tűnik elvetélt ötletnek, hiszen a McKinsey elemzői szerint a luxustermékek online értékesítése a következő 10 évben megtriplázódhat, 2025-re az összes luxuscikk-értékesítés 18 százalékát teheti ki.
Ez is érdekelhet
-
Egy éves a Jófogás + Vatera: itt tart most e piacterek megújítása
-
Az időablakos kiszállítás menő, egyre csak terjed az online élelmiszerrendelés
-
Bengyel Ádám: „Most már mindenkinek olyan szolgáltató kell, aki lehetőleg mindent visz mindenhova”
-
Az üzleti világ sztárja lehet 2025-ben az elektronikus kereskedelem
A Forbes cikkét mindenképpen érdemes elolvasni a témában:
Luxury Brands Are Becoming Big Players In The E-Commerce Game