Az SAP Customer Experience üzletágának vezetője. Az üzletág a hazai vállalatoknak nyújt támogatási szolgáltatásokat újgenerációs marketing-automatizáció, ügyfél adat- és kapcsolatkezelés, kereskedelem, valamint ügyfélszolgálati alkalmazások terén.
Tanulmányokat a Budapest Business Schoolban és a Pécsi Egyetemen folytatott, de elvégezte a Google Business Academy-t is. Közben megfordult többek között az Oracle-nél és a TEN Mediánál. A magyar Google-iroda alapítója, majd több évig felelt a társaság üzletfejlesztéséért. Pár éve lépett át az SAP-hoz, ahol először a Customer Experience üzletágat vezette.
A digitális ügyfélelérés, a marketing automatizáció és kereskedelem területén ismert szakértőnek számít, rendszeresen ad elő és oktat online stratégiát, kommunikációt, marketinget és kereskedelmet. “Folyamatosan keresem a lehetőségeket az innovációra, új stratégiák bevezetésére, és új területek felfedezésére” – vallja.