Skip to content

#webáruházindítás

webáruház
-
Az online piac a koronavírus-járvány idején tapasztal fellendülése ellaposodott, és ahelyett, hogy magyar alapítású elektronikus platformok hódították volna meg a régiót, inkább mindez fordítva történt. Az online bolt alapítása és nyitása ma nagyobb kihívás, de lehet ügyesen eredményesnek lenni.
webáruházak
-
Vállalati konszolidáció zajlik az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégek világában, ami alól Magyarország sem vonhatja ki magát. Kínai behemótok és régiós óriások csatáznak egymással, a webáruházak tulajdonosai kapkodhatják a fejüket, hogy miként reagáljanak erre. Újra kell gondolniuk, önálló, közösségi médiás és piacteres értékesítésük lehetőségeit.
454729957_1654622925337472_1329659813965361061_n
-
Felsorolni is sokáig tart, hogy milyen sokféle módja van a webáruházak tulajdonosának az ügyfeleikkel folytatott kommunikáció frissen tartására. Hosszabb-rövidebb listákat készíthetünk ezek felsorolásával, ám a javaslatokban fogunk találni egy közös üzenetet. A kommunikációban már az indulásnál magasra kell tenni mércét, amit azután később csak még feljebb emelhetünk.
shoprenter
-
A futárok látványa az utcákon és a bejárati ajtók előtt a koronavírus-járvány idején vált megszokottá, ám azóta a házhozszállítás mellett nagyot fejlődött a csomagpontra kézbesítés is. A szállítás terén a Magyar Posta futárcégének kötelező feltüntetése borzolta a webshoptulajdonosok idegeit 2024 elején, ám erre is van már válasz: a Shoprenter Go szolgáltatás.
webáruház
-
Minden leendő webáruház-tulajdonosnak meg kell hoznia a döntést arról, hogy milyen technológiára épüljön a webshopja. Választhatják a teljesen egyedi fejlesztést, vagy választhatják valamelyik úgynevezett webshop motor használatát. Melyiket érdemes?
09 Webáruházindítás
-
Az elmúlt tíz évben gyökeres változáson ment át az e-kereskedelem. A viszonylag könnyű piacra lépés nyomán olyan sok webáruház jött létre, hogy ma csak az lehet sikeres közülük, amely kiemelkedően jó a marketingben.
08 Webáruházindítás
-
Egy webáruház üzemeltető sikereiről és kudarcairól a tanácsadók tudnak a legtöbbet, mert számos vállalkozással találkoznak, így esettanulmányokból tudják leszűrni az általános tapasztalatokat. A webáruház indítási folyamatnak ez is a része - akkor is, ha a már gyakorló cégek erről gyakran megfeledkeznek.
07 Webáruházindítás
-
Az internet virtuális terében működő webáruházak láthatatlanok addig, amíg az internetes keresők nem dobják fel azokat a világhálón szörfözők képernyőire. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a jó marketingen múlik, hogy ez minél gyakrabban megtörténjen. Ez a webáruház indításról szóló sorozatunk következő tétele.
06 Webáruházindítás
-
Aki webáruházat akar létrehozni és üzemeltetni, annak alapból egy erős, legalább hat (de inkább hét) számjegyű kiadással kell számolnia. A legnagyobb fejfájást nem is a kiadások nagysága jelenti, hanem azok alig követhető sokfélesége. A webáruház indításról szóló sorozatunk új részében ésszerű, eredményes költséggazdálkodási megoldásokat vettünk sorra.
05 Webáruházindítás
-
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.