Walmart
-
A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.
-
Bár a hazai e-kereskedelmi szektor továbbra sem tért magához a 2023-as sokkból, az e-kereskedelem továbbra is dinamikusan fejlődik világszerte, így az új technológiákhoz és a fogyasztói szokások változásaihoz való alkalmazkodás elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez. 2025-ben az is trend lesz, hogy ezek a változások felgyorsulnak.
-
Az idei évben már gőzerővel használják az internetes bűnözők a mesterséges intelligenciát is a csalásaikhoz. A webáruházak tulajdonosainak számítaniuk kell rá, hogy a nevükben, márkájukat lekoppintva léphetnek fel, illetve, hogy ügyfélként is kibertámadások áldozatává válhatnak. Az online piacok hamis játékosait nagyon nehéz felismerni.
Legfrisebb cikkek
-
Még nem késő meglesni, mivel álltak elő az idei ünnepi bevásárlási szezonban a legnagyobb világmárkák. Az biztos, hogy továbbra sem kispályáznak: a mesterséges intelligenciát is bőséggel használják, és az interaktív reklámjaik elárasztják a közösségi médiát. Ha másolni nem is lehet őket, ötleteket bárki meríthet újításaikból.
-
Ha a popzenében igaz, hogy amit egyszer az Egyesült Államokban vagy Angliában kitalálnak, az előbb-utóbb Magyarországon is megjelenik, akkor miért ne lehetne ez igaz a drónok felhasználására is a kereskedelemben? Azt azonban érdemes tudni, hogy a világ más országaiban ezt éppenséggel a szabályozás enyhítésével képzelik, ami érthető úgy is, hogy a drónok a vigyázó tekintetek nélkül is repülhetnek.
-
A Walmart Realm egy új, metaverzum-stílusú online vásárlási platformként indult el az Egyesült Államokban, egyedi, immerzív élményt kínálva. A platform célja, hogy kitűnjön az Amazon által dominált online piacon. Nézzük, akkor mit is lehet tudni erről az ígéretről!
E-ker hírszemle
-
Szuperlatívuszokban írnak a tőzsdei szakírók az ecommerce ipar két régi és egy új vállalatáról, amelyekbe annak ellenére érdemes tőkét fektetni, hogy részvényeik nagyon drágák. Igen, az egyikük a Shopify
-
Aki azt gondolta, hogy a kereskedelem kevésbé szennyezi a környezetet, amikor az emberek otthonról vásárolnak, hiszen például nem autóznak el az áruházakba, az elég nagyot tévedett.
-
A piaci növekedés az egyik dimenzió csupán Indiában, mert a nagyvárosokon kívül élők és a megrendeléseket kiszolgáló réteg alkalmazottai egy teljesen másik világban élnek.
Legfrisebb cikkek
-
A Walmart és az Amazon háborúba kezdtek a kiskereskedelmi fronton is: a "mindent egy kézből" elv B2B-piacon is érvényre juttatásában ugyan egyet értenek, de abban már nem, hogy az a bizonyos kéz melyiküké is legyen.