utánvét
-
Az október 3-án lezajlott rendkívüli tisztújító küldöttgyűlésen az egyesület küldöttjei egyhangúlag Zabari Istvánt választották meg az egyesület új elnökévé.
-
A webáruházak legnagyobb problémája a nemfizető ügyfelek kezelése, különösen az utánvétes rendelések esetén. Amikor a vevő megrendeli a terméket, de nem veszi át, a webshop tulajdonosának előzetesen költségei merültek fel, ami ebben az esetben veszteségként jelentkezik vállalkozása számára.
-
Az utánvét kezelésének kérdése egy kiemelten fontos része a házhozszállítási folyamatnak. Jelenleg Magyarországon az online megrendelt termékek ellenértékét az átvételkor szeretné kifizetni a megrendelő. Ez tekinthető egyfajta bizalmi kérdésnek is.
Legfrisebb cikkek
-
Megtorpant tavaly az online kiskereskedelmi piac permanens növekedése, de a webáruház üzemeltetőket aktuálisan az állami postavállalat használatára kötelezés mellett leginkább a „Temu-veszedelem” izgatja. A szektor elé emelt akadályok leküzdhetőségéről kérdeztük Ormós Zoltánt, az Ecommerce Hungary Egyesület alelnökét.
-
Elfelejti átvenni, “kimarad neki”, hogy több helyről is rendelt, vagy egyszerűen brahiból, gonoszságból, “csak úgy” nem veszi át az utánvéttel megrendelt csomagját. Az e-kereskedők életét megkeserítő jelenségre mostantól van megoldás. Az még kérdés azonban, hogy hányan fognak élni is vele.
Legfrisebb cikkek