Skip to content

user experience

Hogyan tesztelj webáruházat?
-
Tesztelni mindig érdemes: a tervezés, a kivitelezés, és az éles rendszer működtetése során is hasznos a felhasználók visszajelzéseit begyűjteni.
Értékesítés támogatása a perszónák gyakorlati alkalmazásával
-
A perszónák alkalmazásával látványosan ösztönözhetjük a vásárlást és emellett növelhetjük webáruházunk hasznosságának és hitelességének érzését.
A vásárlók élménye - a célcsoport és igényeik
-
A felhasználói élmény tervezésének első lépéseként érdemes a tipikus vásárlóink perszónáit megalkotni, mert ez adja majd a további lépéseink alapját.
Így kezdj bele az online vállalkozásodba ingyen
-
Egy fizikai üzlet karbantartása napi feladat, ugyanígy az online üzlettel is állandóan foglalkozni kell. De mikor érdemes az apróbb javítások helyett egy új webshop kialakításába belefogni?
A felhasználónak mindig igaza van!
-
Ha párhuzamot vonunk a weboldalunk és egy átlagos üzlet között, akkor a tartalom az árucikk, a SEO és a marketing a reklám ami behozza a vevőt, a használhatóság pedig a személyzet és a bolt berendezése, ami azért felelős, hogy a vevő ne sétáljon ki üres kézzel az ajtónkon.