Skip to content

Ügyfélélmény

494357408_685704070705001_3649778768482327731_n
-
Nem elég csupán látogatókat vonzani a weboldaladra – el kell érned, hogy cselekedjenek is. A jó hír, hogy gyakran néhány egyszerű módosítás is jelentősen javíthatja a konverziós rátádat. Nézzük a részleteket!
487768783_886364016908440_3596364492761347126_n
-
A CX nem más, mint az az összbenyomás, érzés, amit az ügyfél a márkáddal, webshopoddal kapcsolatban átél, az első kattintástól kezdve a termék átvételén át egészen az esetleges ügyfélszolgálati interakcióig. De tudod mit? Elmagyarázom neked ezt az egész ügyfélélmény paradigmát a saját példámon keresztül! Ez ott kezdődik, hogy az édesapám 1989-ben indította a vállalkozását...
486466247_969119562083650_2707897071396908311_n (1)
-
A férfiak a fő célközönségük, de nem tagadják: náluk-általuk a nők is szívesen ajándékoznak konyhai gépeket. A Sous Vide Hungary webáruháza bő egy évtizede forgalmaz prémium minőségű eszközöket és gépeket a főzéshez, de az eddigi sikerek alá további  felhajtóerőt generálhat, hogy a Magyar Marketing Szövetség az online boltot választotta az e-kereskedelem kategória idei legjobbjának. Bélik Pétert, a Sous Vide Hungary tulajdonosát kérdeztük minőségről, funkcionalitásról.
487699344_1363975101568529_6700190576465021696_n
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.
483344413_953517693562657_945787943226738887_n
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.
előrejelezni
-
Az ügyfelek viselkedésének megértése és előre jelzése továbbra is elengedhetetlen az üzleti sikerhez. A mesterséges intelligencia már kulcsfontosságú eszköz a prediktív analitikában, és 2025-ben még kritikusabbá fog válni az ügyfélmagatartás előrejelzésében. Az MI ugyanis már nem csak egy technológiai divat, de egy gyakorlati eszköz, mely átalakítja az ügyfélismereteinket is. Akár már az előrejelzést illetően is.
480591366_509706208487089_916849976278072370_n
-
A reklámkészítőket szokás a mesterséges igénykeltés ördögi mestereinek láttatni. Marketingesek milliói dolgoznak azok, hogy szegény, ártatlan fogyasztó olyan (és olyan mennyiségű) sz✳rt megvegyen, amire valójában nincs is szüksége. Eddig a sztereotípiák. Nézzük most meg, mi a helyzet azzal a bizonyos ”szükséggel” és hogy miben mesterkedj, ha fenntartható marketinget űznél. A végére hagytuk 2025 nyerő eszköztárát.
474072192_2163859957378411_2057621916389654445_n
-
Sokszor találkozom meglévő vagy új webshop, weboldal projektnél, hogy a megbízó nincs tisztában az igényeivel, vagy a korábban elkészített oldal több hiányossággal is rendelkezik. Ezekről írtam pár gondolatot. Így kezdődik a friss kkv-s tanácsadás, Török Balázs új posztcikke. 
474446666_2143910369371777_3308001748547317191_n
-
Szoftveres megoldások választásakor egyúttal egy digitális ökoszisztémát is választunk. A benne elérhető integrációkat megvizsgálva saját jövődbe nézel bele, mint egy varázsgömbbe. Itt tedd fel magadnak a kérdést: elkísér majd a választott megoldás a cég minden életciklusán át? Hasznát veheted majd az itt elérhető “kütyüknek”? Mi alapján válassz digitális ökoszisztémát, esetleg üzleti folyamataid teljességét lefedő O2C (order-to-cash) rendszert?
461113274_1925112614657169_4201842414003919744_n
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.