Ügyfélélmény
-
Az ügyfelek viselkedésének megértése és előre jelzése továbbra is elengedhetetlen az üzleti sikerhez. A mesterséges intelligencia már kulcsfontosságú eszköz a prediktív analitikában, és 2025-ben még kritikusabbá fog válni az ügyfélmagatartás előrejelzésében. Az MI ugyanis már nem csak egy technológiai divat, de egy gyakorlati eszköz, mely átalakítja az ügyfélismereteinket is. Akár már az előrejelzést illetően is.
-
Szoftveres megoldások választásakor egyúttal egy digitális ökoszisztémát is választunk. A benne elérhető integrációkat megvizsgálva saját jövődbe nézel bele, mint egy varázsgömbbe. Itt tedd fel magadnak a kérdést: elkísér majd a választott megoldás a cég minden életciklusán át? Hasznát veheted majd az itt elérhető “kütyüknek”? Mi alapján válassz digitális ökoszisztémát, esetleg üzleti folyamataid teljességét lefedő O2C (order-to-cash) rendszert?
-
A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.
Legfrisebb cikkek
-
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
-
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
E-ker hírszemle
-
Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
Legfrisebb cikkek
-
Sokszoros költség új ügyfelet szerezni, mint a meglévőt újabb vásárlásra bírni, azonban a kettő eltérő stratégiát igényel. Ezekre érdemes koncentrálni, ha ügyfeleid hűségét szeretnéd erősíteni.