Ügyfélélmény
-
A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.
-
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
Legfrisebb cikkek
-
Az egyre kiélezettebbé váló versenyben tartós lépéselőnyt biztosít a kiváló és folyamatosan optimalizált ügyfélélmény.
-
Mi az az ügyfélélmény, miképp lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Többek között erről szól az ExperienceCon konferencia, melyet március 11-én tartanak online.
-
Tervezd meg ügyfeled élményét! De hogyan kell megtervezni magát a tervezést? Miként tervezzük meg a módszertanok meghatározásának és összekapcsolásának módszertanát? Kiket vonjunk be a módszertanok kiválasztásába? Mikor és hogyan kell szakértőt, ügynökséget, beszállítót választanunk?
E-ker hírszemle
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
-
Sokszoros költség új ügyfelet szerezni, mint a meglévőt újabb vásárlásra bírni, azonban a kettő eltérő stratégiát igényel. Ezekre érdemes koncentrálni, ha ügyfeleid hűségét szeretnéd erősíteni.
-
Ha már eljutottál az ügyfél elégedettség fejlesztésében az elhatározástól a tervezésig, akkor a következő logikus kérdés, hogy milyen mutatókat figyelj, melyik mire jó és melyiket hol használd.
Legfrisebb cikkek
-
Első és legfontosabb lépés, hogy felsővezetői szinten mondjuk ki: elégedett vásárlókat akarunk!