TikTok
-
A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában.
-
A reklámkészítőket szokás a mesterséges igénykeltés ördögi mestereinek láttatni. Marketingesek milliói dolgoznak azok, hogy szegény, ártatlan fogyasztó olyan (és olyan mennyiségű) sz✳rt megvegyen, amire valójában nincs is szüksége. Eddig a sztereotípiák. Nézzük most meg, mi a helyzet azzal a bizonyos ”szükséggel” és hogy miben mesterkedj, ha fenntartható marketinget űznél. A végére hagytuk 2025 nyerő eszköztárát.
-
A videó a legerősebb médium, amivel meg lehet nyerni az interneten keresgélők figyelmét. Nem véletlen, hogy az online kereskedők is igyekeznek kihasználni ezt. A tavaly karácsonyi vásárlási statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók több mint fele TikTok-videókból merítette az „ihletet” az ajándékok megvásárlásához.
Legfrisebb cikkek
-
Ahogy arra számítani is lehetett, Donald Trump újbóli, elnöki beiktatása óta egyre kevésbé világos, hogy pontosan mi is lesz a közösségi eladások nagy részét generáló kínai aranytojás, a TikTok Amerikai Egyesült Államokbeli sorsa.
-
Mivel az Egyesült Államokban bizonytalan a TikTok jövője, versenytársai, például az Instagram, a YouTube és a WhatNot úgy vélik, megismételhetik a kínai platform sikerét az online kereskedelemben. A vásárlás és a szórakoztatás bódító koktélját azonban nem olyan egyszerű kikeverni, mint amilyennek látszik.
-
Gondoljunk bármit is róla, a Temu elképesztő évet zárt 2024-ben. Nemcsak Magyarországon, de szerte a világon képes volt erre, és az elképesztő eredményeivel alaposan felforgatta az e-kereskedelem világát. A mindössze 2022 végén indított kínai oldal globálisan is képes volt arra, hogy a kedvező árú termékeiről váljék ismertté.
E-ker hírszemle
-
Az Egyesült Államokban betilthatják a TikTok működését január végétől, ha az online platform nem talál magának kínai tulajdonosa helyett egy amerikait. Ám ez a "rémisztő hír" a jelek szerint egyáltalán nem készteti menekülésre a portál shopjában értékesítő online kereskedőket. A TikTok piactere vajon mit kínálhat, amit más nem?
-
Mindig is voltak „élősködők” a kultúránkban, akik kalózkodásból vagy mások átveréséből élnek. Bizonyára vásároltunk már utcai piacokon, ahol az árusok hamis Nike-okkal, Levisekkel, Rolexekkel csencseltek. A parazita-stratégia alapszabálya meglehetősen egyszerű: meggyőzünk valaki mást, hogy befektetést eszközöljön ki számunkra egy piac kialakításában, ami így fedezheti majd az innováció, a reklám, a terjesztés vagy bármi más költségét.
-
Kacifántos döntést hozott a kanadai kormány a TikTok jövőbeni tevékenységéről az észak-amerikai országban azt követően, hogy a déli szomszédnál, az Egyesült Államokban január végén elérhetetlenné válhat a kínai közösségi platform. Donald Trump régi-új amerikai elnöknek nem lesz könnyű dolga, ha vissza akarja csinálni ezt a döntést.
Legfrisebb cikkek
-
Bár a korona vírus járvány ideje alatt Európában és általában a nyugati piacokon is hatalmas potenciál láttak az e-kereskedők a live shopping intézményében, a várt áttörés azonban elmaradt. Bár az élő videó streames értékesítés ismertsége folyamatosan nő, elfogadottsága mégis jóval elmarad a távol-keleti piacokétól.