TikTok
-
Bár a korona vírus járvány ideje alatt Európában és általában a nyugati piacokon is hatalmas potenciál láttak az e-kereskedők a live shopping intézményében, a várt áttörés azonban elmaradt. Bár az élő videó streames értékesítés ismertsége folyamatosan nő, elfogadottsága mégis jóval elmarad a távol-keleti piacokétól.
-
Három éve annak, hogy 2021 közepén az Instagram bejelentette, hogy „többé nem egy fotómegosztó platform csupán”. Ez az átalakulás elsősorban a rövid videókra és az Instagram Reels bevezetésére összpontosított, hogy versenybe szálljon a kínai ByteDance TikTok-jával.
-
Weboldal vagy webshop tulajdonos vállalkozóként mindenképp érdemes megértenünk, hogy milyen folyamatok és fejlesztések zajlanak a mesterséges intelligencia területén. ChatGPT vagy más a befutó? Tudnunk kell, mert csak így őrizhetjük meg pozíciónkat a piacon, és fejleszthetjük a belső folyamatainkat. Összeszedtem, mire számítok a mesterséges intelligenciától 2024-ben.
Legfrisebb cikkek
-
Erősen belassult növekedés, szokatlanul magas infláció, gyenge forint vagy éppenséggel megérkezett a TEMU - szóval: megannyi csapás. De akkor az üzleti eredményeket javító opciók között valóban lehet-e jó lehetőség a TikTok?
-
A webáruházak sikerének egyik alapfeltétele, hogy vásárlóik bízzanak bennük. Ne kételkedjenek abban, hogy az áruk, amiket kínálnak, éppen azt nyújtják majd nekik, amit a róluk szóló tájékoztatóban olvashatnak. Éppen ezért az e-kereskedők elemi érdeke a hamis termékek és a csalók eltüntetése virtuális polcaikról.
-
Miért jó és miért rossz is, ha egy gazdasági lap cikke egyszerre kell, hogy versenyezzen más profi hírszolgáltatók anyagai mellett a megszámlálhatatlan félamatőr blogger és vlogger tartalmaival?
E-ker hírszemle
-
"Nem engedem el az érdeklődők kezét azon a ponton, hogy megvan a termék és elkészül a webáruház" - ígéri Kukoly Dávid, aki online edukációs missziót indított a 'Hogyan lesz hosszú távon is jövedelmező egy webshop?' témakörben.
-
Ahhoz képest, hogy mennyit beszélünk a digitalizációról, még mindig van, aki azt hiszi, hogy ez az egész a technológiáról szól. Pedig tévúton jár az a cégvezető, aki ezt gondolja és csak a költséget lapátolja a saját cégébe
-
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
Legfrisebb cikkek
-
Az új, Trendy Beat elnevezésű fejlesztés alkalmazáson belüli vásárlást kínál, amellyel a cégcsoport által forgalmazott termékeket fogják árusítani.