környezettudatosság
-
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
-
Aki azt gondolta, hogy a kereskedelem kevésbé szennyezi a környezetet, amikor az emberek otthonról vásárolnak, hiszen például nem autóznak el az áruházakba, az elég nagyot tévedett.
-
A beszerzéssel foglalkozó dolgozók mindössze 38 százalék nyilatkozta, az ő dolga figyelni a fenntarthatósági szempontokra, szemben azokkal, akik a szerződések teljesítését és a költséghatékonyságot tekintik egyedül fontosnak.
Legfrisebb cikkek
-
Az online kereskedelem komoly hatással van környezetünkre, éppen ezért nem mindegy, megteszünk-e mindent annak érdekében, hogy minél kisebb ökológiai kárral járjon tevékenységünk.
-
A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari kereskedő a ruhák élettartamának meghosszabbítását, ezen keresztül pedig a fenntarthatóságot tartja szem előtt.
-
Bár szavak és elkötelezettség szintjén a globális piacon mostanában fogyasztóként megjelenő Y generáció a legharcosabb környezetvédő, a fiatalok vásárlási szokásairól ez már a jóval kevésbé sem mondható el.
E-ker hírszemle
-
Ahogyan egyre fontosabbá válik a fogyasztók számára a fenntarthatóság, úgy válnak egyre népszerűbbé a különböző környezetbarát csomagolóanyagok.
-
Új megoldást jelent meg az e-kereskedelmi piacon: az Olive elnevezésű amerikai startup arra törekszik, hogy megúszhassunk minden olyan be- és kidobozolást, ami a webes vásárlások velejárója.
-
Az utóbbi időben világszerte hatalmas lendületet kapó klímaválság tünetei miatt egyre szélesebb körben kapnak komoly szerepet a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok. Nem kivétel ez alól az e-kereskedelem világa sem, egyáltalán nem véletlenül.
Legfrisebb cikkek
-
Az e-kereskedelem nem hunyhat szemet a klímaválság felett, hiszen jelentős felelőssége van a katasztrófa megfékezésében. A környezettudatos üzletpolitika rövid távon emeli a költségeket, azonban az egyre fogékonyabb fiatal célközönségnél szinte azonnali eredményekkel jár.