Skip to content

kereső

kereső
-
A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme.  Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem.
mesterséges
-
A kisebb webáruházaknak komoly kihívást jelenthet a mesterséges intelligencia valamilyen modelljének alkalmazása tevékenységükben, ám ha nem is teszik ezt, akkor sem kerülhetik el, hogy szembe találkozzanak az MI-vel. Például az a veszély fenyegeti őket, hogy lemaradnak a mesterséges intelligenciával támogatott internetes keresések találati listáiról.
460022397_3868349760062315_8411373349877595592_n
-
A mesterséges intelligencia ugyan azzal kecsegteti felhasználóit, hogy minden téren jobb eredményeket érhetnek el vele, mint a hagyományos megoldásokkal, ám ismert gyengéi: tévedései és hallucinációi megkérdőjelezik, hogy teljesíteni tudja ezt az ígéretet. Az egyik példa erre az e-kereskedelmi keresők világa.
430657205_747279844137465_6173483287872790923_n
-
A pontos cím valójában úgy hangozna, hogy 'Jön az armageddon - a Google egyszerre indít több algoritmusfrissítést, köztük egy Core, egy Hasznos Tartalom és több Spam update-et is'. De ez így - még ha kimerítően pontos is -  túl hosszú lenne.
ai-dont-like-cookies
-
A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. A 2024-es év sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak - vagy éppen könnyebbnek - a tavalyinál.
goliat
-
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
Új keresőeszközt fejlesztett a Google webshopok számára
-
A Retail Search névre hallgató, mesterséges intelligencia-alapú eszköz az oldal keresőjébe integrálható, és már világszerte elérhető.
Gartner nemzetközi elismerésben részesült a Prefixbox szemantikus termékkereső motorja
-
A magyar Prefixbox szemantikus keresőmotorja és termékkereső moduljai kiemelt szolgáltatói elismerést kaptak a most megjelent Gartner 2021 Market Guide for Digital Commerce Search tanulmányban.
Így segítheti a SERP a hatékony tartalommarketinget
-
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több forgalmat irányíthatunk az oldalunkra, ahol a felhasználók rendszeres vásárlókká válhatnak.
Ötletek egy felhasználóbarát keresőmezőhöz
-
A keresés és az ehhez kapcsolódó autocomplete alapvető funkciók, az viszont már kevésbé egyértelmű, hogy hogyan könnyíthetjük meg ezek segítségével a felhasználó vásárlási folyamatát és navigációját az oldalon.