figitális értékesítés
-
Az online vásárlás növekedése és a digitális csatornák térhódítása végérvényesen megváltoztatta az értékesítést. Hogy miért az omnichannel kereskedelemé a jövő, és hogy tudunk elindulni ezen az úton, cikkünkből kiderül.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk következő részében egy magyar példát mutatunk arra, hogyan lehet a pandémia hozta változásokat áthidalni egy gasztronómiai vállalkozás esetében.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
Legfrisebb cikkek
-
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
-
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
-
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
Legfrisebb cikkek