Skip to content

branding

485381797_1720609612167276_3575114358086582504_n
-
A vásárlók manapság gyakrabban váltanak márkát, mint valaha, a kedvezmények pedig ma már nem elegendőek a hűséges vevőkör kialakításához. A hagyományos vásárlói hűség erodálásának és az olyan hagyományos marketing stratégiák, mint kedvezmény vagy kuponakciók ma már nem elégségesek. Még a nagy márkák számára sem elég ahhoz, hogy magához láncolják fogyasztóikat.
438095144_1194412888384149_6053447514974172181_n
-
A márkaépítés ijesztően hangozhat egy kis webshop vagy webáruház tulajdonosának, ám egy amerikai e-kereskedő, aki nem ezt a szakmát tanulta az iskolában, úgy véli, egy kisvállalkozás is márkává válhat. A titok a kereskedelmi márka definíciója? „A márka egy érzést ad az embereknek.”
A külföldi ügyfélszerzés lassú folyamat, ám ha sikerül, a magyar piacon nem ismert stabilitást biztosít
-
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
Sötét UX praktikák: így ne csináld!
-
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
Minek nevezzelek, avagy mire ügyeljünk cégnév választásakor?
-
Hogyan nevezzük el vállalkozásunkat vagy webáruházunkat? Nehezebb kérdés, mint amilyennek elsőre gondolnánk...