BIG FISH
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része.
-
Új szintre emelte a felhasználók online vásárlási élményét a Rossmann: megújult a drogériahálózat mobilapplikációja. A változásokkal javult a felhasználói élmény, a vásárlók az eddiginél egyszerűbben és gyorsabban elérhetik az összes funkciót és megrendelhetik a termékeket néhány kattintással a telefonjuk segítségével.
-
A Shopify gőzerővel fejleszti a headless megoldást nyújtó Hydrogen keretrendszerét. Vizsgáljuk meg, érdemes-e felvennünk ezt a fejvesztett iramot, amelyet a kanadai cég diktál.
Legfrisebb cikkek
-
A Frontira idén is kiadta az éves Fizetési Élmény jelentését a Mastercard Magyarország támogatásával, egy tucat iparági szakértő és a BIG FISH Payment Gateway bevonásával.
-
Online üzletbe kezdeni ma már szinte túl egyszerűnek tűnik, de vajon miért nem vagyunk 10 millió e-kereskedő országa?
-
Az online vásárlóközönség több mint felének frusztráló élmény a digitális térben történő vásárlás - derül ki a Frontìra Fizetési Élmény Riportjából.
E-ker hírszemle
-
Manapság ritka, hogy valaki 27 évet dolgozzon egy cégnél. Talán még ritkább, hogy két cég több mint 20 évig működjön együtt. És az, hogy ugyanaz a két ember vigye végig ezt az együttműködést, szinte példátlannak mondható. Nagy Sándorral és Barcsay Erikkel beszélgettünk.
-
A BIG FISH Internet-technológiai Kft. Elektronikus fizetések üzletágának vezetője, a Budapesti Metropolitan Egyetem docense.
Legfrisebb cikkek
-
A BIG FISH Internet-technológiai Kft. ügyvezetője.