Skip to content

Allegro

491214944_708872238356916_8889589093653894955_n
-
“A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű csokoládét...” - sorolja Gombóc Artúr, a Pom-pom ikonikus karaktere. Ezek a csokoládé fajták pedig könnyen párhuzamba hozhatók az itthoni, szintén ikonikus piacterekkel: az egyesíti őket, hogy mindegyik piactér, de vannak azért eltérések közöttük bőven. A következőkben azon piacterekről fogok beszélni, amelyek 2025-ben megkerülhetetlenek, mind partneri, mind felhasználói oldalról.
487807803_478530315342495_3459195695020986030_n
-
Ha csak az elmúlt időszakban napvilágot látott statisztikákat vesszük alapul, akkor a címben feltett kérdés valójában nem is kérdés. Ám ha bekukkantunk a függöny mögé, akkor inkább már azt láthatjuk, hogy felépíteni és elindítani egy sikeresen működő vállalkozást pusztán ezen az alapon elég nehéz feladat. Mindenesetre, ha mégis úgy döntünk, hogy belevágunk egy piactér felépítésébe, akkor érdemes figyelembe vennünk az alábbi, jó néhány fontos szempontot.
magyar online
-
A magyar e-kereskedelem elmúlt évei arról szóltak, hogy megjelentek a távoli és a közeli külföldről érkező versenyzők, akik egy nagy szeletet kihasítottak a hazai bizniszből. Ez elriaszthatja azokat, akik webáruház alapításán gondolkodnak 2025-ben, pedig ha jobban belegondolnak, nincs rá okuk.
marketplace-summit2
-
Nemcsak hogy gyorsan elfogytak a jegyek, de az utolsónak érkező kiállítóknak - teltház miatt - már nem tudtak helyet biztosítani az első, kifejezetten online piactér specifikus fórumon, a Marketplace Summiton történő megjelenéshez. Az UP Újpesti Rendezvénytérben több mint 300-an voltak kíváncsiak előadások és kiscsoportos workshopok formájában a többek között a fizz.hu, az Allegro, a pepita és az Amazon képviselőinek előadásaira és tapasztalataira.  Ott jártunk, képgaléria is készült.
fizz_krea01
-
A januári csendes startot követően a fizz.hu azzal a bejelentéssel került be a hazai ecommerce hírekbe, hogy máris a legnagyobbak közé vágyik. Az OTP Csoport online webáruházának ügyvezetőjét, Szőcs Andrást a remélt nagy hódítások előtt kértük fel egy Kosárérték nagyinterjúra.
trendspotting
-
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
webshop vs piactér
-
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a lengyel Allegro
-
A legnagyobb lengyel ecommerce piactér, az Allegro február végén jelentette be, hogy a rendkívül sikeres 2021-es üzleti év után kilép a nemzetközi piacra.
Ügyfélszolgálati célú közösségi portált indít a lengyel Allegro
-
Lengyelország népszerű online piactere, az Allegro saját közösségi site-ot indított Allegro Gadane néven. A platform korántsem tör a Twitter vagy a Facebook babérjaira, sokkal inkább teret kíván biztosítani a vevők és eladók közötti párbeszédnek.
Nemzetközi terjeszkedésbe kezd a lengyel Allegro
-
A lengyel Allegro bekerült a Föld 10 legnagyobb e-kereskedője közé, legalábbis ami a havi látogatások számát illeti. A cég közel 194 millió látogatóval büszkélkedhet havonta, ami csak kevéssel marad el a 8. helyen szereplő Tmall és a 9. Shopee azonos mutatója mellett.