Skip to content

Alibaba

Vége még nincs, de már lelassult a Kínai csoda
-
Az internetes kereskedelem azzal törte meg a hagyományos áruházak uralmát, hogy minden árunál alacsonyabb árat kínált a fizikai boltokénál. Úgy tűnik, azonban, hogy miután a vásárlók jelentős része megszokta az online shoppingolást, az alacsony áraknál már többet vár. Sőt, gyanakodva fogadja, ha valamiért „túl keveset” kell fizetni.
alibaba
-
Ha megkérdezzük Európa lakóit, hogy vásároltak-e már árut az Alibaba platformján, azt a választ kapjuk, hogy „Ugyan már, nem”. Ugyanakkor, ha meglátogatjuk az Alibaba logisztikai részlegét, a Cainiao liege-i raktárát, akkor olyan forgalommal találkozhatunk, ami nyilvánvalóvá teszi, hogy ez a kézlegyintés nem igaz. Az európaiak felfedezték a nagy kínai e-kereskedelmi piactér „kincseit”.
418515943_911098700708553_4350333896157728150_n
-
Nehéz éven van túl az Alibaba, a valaha a kínai elektronikus kereskedelem egyeduralkodó vállalata, amelyre 2023-ban alaposan ráijesztettek versenytársai. A vállalat vezetősége szerint túl vannak a sokkon és cégük vissza fogja nyerni régi fényét. Eközben az Egyesült Államokban perek indultak a Temu ellen.
423944305_410190584715752_3800426838706154804_n
-
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
alibaba
-
A kínai Alibaba néhány éve Ázsia legértékesebb vállalata volt. A technológiai vállalatok startup korukban olyan újításokat hoznak, amivel kiütik a piacon lévő versenytársaikat, ám ha nagyra nőnek fordulhat a kocka. Ez a jelenség elérte e-kereskedelem világát is.
pinduoduo1
-
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
china_usa_b2b_krea01
-
A kínai gazdaság gyengesége tovább ösztönözte a B2B-szolgáltatásokat kínáló kínai vállalkozásokat, köztük az Alibabát is, hogy az amerikai piacon elért terjeszkedéssel kárpótolják magukat halványabb hazai teljesítményükért.
A progresszív webalkalmazásoké a jövő?
-
A progresszív webalkalmazás (PWA) biztosíthatja azokat a funkciókat, amikre egy hagyományos mobilalkalmazás képes, méghozzá anélkül, hogy szükség volna egy különálló mobil app lefejlesztésére.
Az Alibababa ismét Európában terjeszkedik: jön a Tmall
-
A kínai e-kereskedelem zászlóshajója az európai piac meghódítására készül - közölte a vállalat elnöke. Ez jelentős előrelépést jelent a távol-keleti e-kereskedelmi óriás nemzetközi terjeszkedésében.