ai
-
A mesterséges intelligencia tudása csodálatos, ámulatba ejtő. Sokak fantáziáját megmozgatja, lelkes beszámolókat lehet olvasni és hallani róla. A sok sikertörténet mellett azonban meghökkentően sok a kudarc – bár ezekről nem szívesen beszélünk. Mit mutatnak a számok az informatikai projektek, és azok között az MI tárgyúak sikerességéről? Hány kudarc jut egy sikerre? Miért vannak (egyelőre?) tele az út menti árkok elbukott projektekkel? Mit lehet tenni a siker érdekében? Erről szól Bőgel György* legújabb elemzése.
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Érdekel, hogyan lehet hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Esetleg kíváncsi vagy, vajon cégvezetőként, tulajdonosként hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor jó helyen jársz! De ez a háromrészes cikksorozatnak már a harmadik része!
-
Sokan mernek rá fogadni (szó szerint), hogy a mesterséges intelligencia-verseny legjobb fejlesztője ebben az évben a Google lesz. A keresőóriás AI-modelljei az LM Arena felhasználói értékelései alapján jórészt maguk mögé utasítják a konkurenciát, és ezek a nyilvános statisztikák fűthetik a Polymarket fogadásait is: a platformra több mint egymillió dollár értékben érkeztek tétek arra, hogy május végéig eldől, hogy a Google lesz a nyerő. De mennyire megbízható tippet adnak ezek a fogadások?
Legfrisebb cikkek
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Kíváncsi vagy, hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? Monica után itt van Harpa - róla szól Vecsei László háromrészes sorozatának második része.
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Érdekel, hogyan lehet hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Esetleg kíváncsi vagy, vajon cégvezetőként, tulajdonosként hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? - Vecsei László írása.
-
A Google bejelentette s legfrissebb fejlesztését, az AI Mode névre keresztelt keresési funkciót, amely jelenleg az Egyesült Államokban érhető el a Google alkalmazásban. A lépés nem meglepő: a cég már egy ideje teszteli az AI Overview funkciót, azonban az AI Mode sokkal több annál: nem pusztán kiegészíti, hanem potenciálisan teljesen át is alakítja a keresés módját.
E-ker hírszemle
-
A Google AI Overview funkciója május 20-tól hivatalosan elérhető a magyar weben, ami alapvetően megváltoztatja a keresési eredmények megjelenését, és természetszerűleg hatást gyakorol a webáruházak forgalmára. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan működnek az AI-áttekintések, milyen optimalizálási stratégiákkal érdemes kísérletezni, hogy bekerüljünk az AI-válaszokba, és hogyan minimalizálhatjuk a potenciális forgalomvesztést.
-
A tartalommarketing napjainkban a kis- és középvállalkozások (KKV-k) egyik leghatékonyabb marketingeszközévé vált. Az értékes, releváns és következetes tartalmak létrehozása és terjesztése lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy megnyerjék és megtartsák célközönségüket, miközben erősítik márkaidentitásukat és szakértői pozíciójukat. A Demand Marketing felmérése szerint szerint a tartalommarketing háromszor több leadet hoz és 62 százalékkal kevesebbe kerül, mint a fizetett hirdetések.
-
Egy ideje már mondogatom: a Google dominanciája a SEO világában meginogni látszik. Egyre többen nem a keresőbe pötyögnek be kulcsszavakat, hanem a közösségi médiában vagy AI-eszközökkel tájékozódnak. A cégeknek ehhez kell alkalmazkodniuk, tartalmilag és technikailag is. - íme: Mészáros Beatrix friss írása.
Legfrisebb cikkek
-
A tavalyi év elég megrázó volt az e-kereskedelem szereplőinek. Az MPL logisztikai szolgáltatásának kötelező bevezetésével kezdődött, melyet a Google folyamatos áremelkedése és a Temu erőteljes térnyerése követett. Feltehetjük a kérdést magunknak: mi várható ezután? Ennél még égetőbb téma, hogy mi lesz a vásárlókkal?