Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását! Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet.

Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Szervezd újjá az ügyvitelt!

A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő, és lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen. Erről szól a Piac & Profit április 3-án, szerdán megrendezendő Ügyviteli trendek – 2019 workshopja.

Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A cégügyvitel legfontosabb területeit: a integrált irányítási rendszereinket, a dokumentumkezelésünket, akár papír alapon, akár digitálisan, az informatikai hátteret, a könyvelési, számlázási, adminisztrációs, kommunikációs rendszereinket, az irodai technikát, eszközöket és szoftvereket folyamatosan fejleszteni kell.

Ez a digitalizációs kor egyik hátránya, előnye azonban az, hogy rendkívül felgyorsul a cég hatékonysága, lecsökkennek a költségek. Aranyszabály, hogy egy új projekt bevezetését mindig előzze meg a cég működőképességét alapvetően meghatározó ügyviteli folyamatok átszervezése.

Az Ügyviteli trendek – 2019 című Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be.

Szánj rá egy napot!

A WORKSHOP Időpontja: 2019. április 3., szerda 9.30–16.00
Helyszíne: Budapest, Sugár Mozi Rendezvénykomplexum

Részletes program és regisztráció

 

 

(Támogatott tartalom.)