Török-Pál Kata
Digitális stratégiai tanácsadó, az ügyfélélményt fejlesztő és a konverziós arányt növelő folyamatok optimalizálásának szakértője.
A szerző cikkei:
-
A figitális stratégiákról szóló cikksorozatunk legújabb részében a fizikai és digitális valóságot összekapcsoló fitnesz szolgáltatásokra fogunk fókuszálni.
-
A Catalog-Powered Shopping Lens-ek az e-commerce szektorban használatos termékkatalógusok komplexitását hivatottak kombinálni a kiterjesztett valóság személyre szabottságával.
-
A blockchainről eddig leginkább a kriptovaluta rendszerek, például a Bitcoin kapcsán hallhattunk, azonban két nagy előnyét, a jobb átláthatóságot és adatbiztonságot a marketing területén is egyre több téren kamatoztathatjuk.
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk következő részében egy magyar példát mutatunk arra, hogyan lehet a pandémia hozta változásokat áthidalni egy gasztronómiai vállalkozás esetében.
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
-
A technológiai és stratégiai lehetőségek ismertetése után a figitális kiskereskedelem úttörőjét és jelenlegi legnagyobb szereplőjét, az Amazon Go-t mutatjuk be.
-
Az alapok tisztázását követően a fizikai és digitális, vagyis a figitális üzleti modell további lehetőségeit taglaljuk a cikksorozat második részében, példákkal is alátámasztva.
-
A figitális (angolul phygital = physical + digital) értékesítés a fizikai és a digitális folyamatok összekapcsolását jelenti annak érdekében, hogy hatékonyabbá tegye az értékesítési folyamatot.
-
A Clubhouse egy új, audiochaten alapuló közösségi alkalmazás, amelyet legjobban úgy lehetne jellemezni, mint egy beszélgetős rádióműsor és egy konferenciahívás keverékét.