Skip to content
mm

A szerző cikkei:

ksrrtk_cover08
-
Dolgozott a kozmetikai iparban diákmunkásként és vezetőként is, 23 éve pedig vállalkozó. Ő Mester Monika, akinek jó ideje az a fő ismertetőjele, hogy a Firenze mellől, Olaszországból importált natúr szappanjai évek óta gyakorlatilag eladják magukat. A növekvő nagykereskedelmi cég és a nestiszappan.hu mögött azonban a szerencséből csak egy csipetnyi található - annál több munka, a tudás és a kísérletezés. Sólyom Eszter meséli el a Nestiszappan történetét.
pr_cover03
-
Az OBI és a Praktiker nem ellenfél a Profibarkács.hu számára, amit a hobbi barkácsoló Herpácsi Gábor a saját háza felújítási élményei alapján indított el 15 éve. Mára a munka mellett indított webshop felnőtt: 25 000+ termék, növekvő csapat, egy fizikai üzlet és külföldi sikerek állnak a bárány kabala mögött. A cég növekedéséről, marketingstratégiájáról, nemzetközi terveiről az alapító üzlettársa, Mihala Ferenc marketing és fejlesztési vezető mesélt.
522660218_684733271242463_4509872823878540031_n (1)
-
Bálint nem akart céget alapítani, csupán egy gyors, egészséges reggelit szeretett volna, ami jól illeszkedik a pörgős, multis állásához. Aztán ez lett az activé FiberShake, amire a netes vásárlók már a webshop indulásakor rátekeredtek.
505192423_689975230608161_5947107901143574608_n
-
Hudák Tibor már egy évtizede foglalkozott nyomtatott pólókkal, idén februárban mégis szinte a nulláról kezdte újra a vállalkozását. A Collabri a sokadik egyedi pólós biznisz helyett más utat választott: print on demand (POD) platformként töri a maga útját, és arra teszi fel a tétjeit, hogy így bárki értékesítheti a saját mintáival ellátott termékeket. A Collabri alapítójával Sólyom Eszter ült le hosszasan beszélgetni.
491223140_689962327066976_5438678097732984908_n
-
Eszes Viktória üzleti érzékét - amit ő csak józan paraszti észnek nevez - nála tapasztaltabb vállalkozók is megirigyelhetnék. Hogy lesz valakiből sikeres webshop tulajdonos 19 évesen? Hogyan lesz egy anya-lánya üzletből önjáróvá egy vállalkozás - és hogyan terjeszkedik külföldre ez az óvónőket, egészségügyi dolgozókat célzó webáruház? Ez a webáruház sztori úgy kezdődik, hogy  három hét előkészület, nyolc nap a sikerig...
491220597_967071245313894_8029742581478161476_n
-
Miért működik a Temu nyomásgyakorlása vagy az Amazon éves shopping ünnepe? A FOMO - vagyis a kimaradástól való félelem - az egyik legerősebb pszichológiai hatás, amit bevethetsz a marketingben. Használd ki, mielőtt a versenytársaid teszik, megmutatjuk hogyan! 
487699344_1363975101568529_6700190576465021696_n
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.