Sólyom Eszter
Bő egy évtizede foglalkozik tartalomkészítéssel. Évekig egy üzleti fókuszú magazin tartalommenedzsereként cikkekkel, online kurzusok fejlesztésével, események szervezésével támogatta a hazai KKV szektor szereplőit. Jelenleg országos márkák tartalomstratégiáján dolgozik Content Managerként, a munkaidőn kívül pedig szabadúszó újságíró és podcaster.
A szerző cikkei:
-
Hudák Tibor már egy évtizede foglalkozott nyomtatott pólókkal, idén februárban mégis szinte a nulláról kezdte újra a vállalkozását. A Collabri a sokadik egyedi pólós biznisz helyett más utat választott: print on demand (POD) platformként töri a maga útját, és arra teszi fel a tétjeit, hogy így bárki értékesítheti a saját mintáival ellátott termékeket. A Collabri alapítójával Sólyom Eszter ült le hosszasan beszélgetni.
-
Eszes Viktória üzleti érzékét - amit ő csak józan paraszti észnek nevez - nála tapasztaltabb vállalkozók is megirigyelhetnék. Hogy lesz valakiből sikeres webshop tulajdonos 19 évesen? Hogyan lesz egy anya-lánya üzletből önjáróvá egy vállalkozás - és hogyan terjeszkedik külföldre ez az óvónőket, egészségügyi dolgozókat célzó webáruház? Ez a webáruház sztori úgy kezdődik, hogy három hét előkészület, nyolc nap a sikerig...
-
Miért működik a Temu nyomásgyakorlása vagy az Amazon éves shopping ünnepe? A FOMO - vagyis a kimaradástól való félelem - az egyik legerősebb pszichológiai hatás, amit bevethetsz a marketingben. Használd ki, mielőtt a versenytársaid teszik, megmutatjuk hogyan!
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.