Kosárérték
E-kereskedelmi magazin - hasznos információk kezdő, haladó és profi e-kereskedőknek.
A szerző cikkei:
-
Ha az Egyesült Államok és az EU megszigorítja az alacsony értékű áruk importjának behozatalát a területére, az Kínában üzletek csődjével és állások elvesztésével járhat, ám azok a kínaiak, akik a mezőgazdasági munkáról átálltak az olcsó áruk termelésére, nem akarnak visszamenni a „földet túrni”. Egy helyszíni riport betekintést nyújt a kínai e-kereskedelem másik oldalába.
-
Az Egyesült Államokban betilthatják a TikTok működését január végétől, ha az online platform nem talál magának kínai tulajdonosa helyett egy amerikait. Ám ez a "rémisztő hír" a jelek szerint egyáltalán nem készteti menekülésre a portál shopjában értékesítő online kereskedőket. A TikTok piactere vajon mit kínálhat, amit más nem?
-
Az elektronikus kereskedelem mögött már elég hosszú múlt áll ahhoz, hogy kiderüljenek a buktatók, amelyek egy webáruház sikertelenségét okozhatják. A szakértők sokféle listát készítettek ezekről. A legérdekesebb talán az, amelyben az érintettek avatnak be: miért vallottak kudarcot. Az is kiderül, hogyan lehet elkerülni a hibáikat.
-
Az ünnepek előtti készülődést sokféleképpen töltik az emberek. Van, aki hal után futkos, esetleg maga fogja a halászlébe valót, mások viszont a lehetőséget látják benne, hogy adatot halásszanak, és ne csak csokit, hanem mást is kicsaljanak tőlünk. Mire figyeljünk, hogy az ünnep ne váljon kiber-rémálommá? Ehhez ad 12 jó tanácsot a KPMG.
-
Az Európai Bizottság malomkerekei általában lassan őrölnek, amit még tovább fékezett, hogy az európai parlamenti választások nyomán az idei év az új testület felállításával telt el. Így a bizottság háttérapparátusának szakértői még csak ötletelnek, miként lehetne kiegyenlíteni a nagy kínai e-kereskedők versenyelőnyét európai versenytársaikkal szemben.
-
Az év végi nagy rohamra a korábbi éveknél is alaposabban készültek a csomagszállító cégek: az MPL járműflottabővítésének bejelentését időzítette mostanra; a FoxPost a Packetával összeolvadásának zökkenőmentes felgyorsítását ígéri; GLS Hungary pedig a csomagautomata állomány szintlépését jelentette be annak bizonyságául, hogy a hálózataik folyamatos bővítése továbbra is vastagon aláhúzott része a stratégiáinak.
-
Az év végi bevásárlási szezon örömteli kihívásokat támaszt az online kereskedőkkel szemben, hiszen miközben az egekbe szöknek a feladataik, cserébe ez az évnek az az időszaka, amikor jól muzsikálhat az üzlet. Ennek persze van egy feltétele, mégpedig a jó felkészülés a nagy karácsony előtti pörgésre.
-
Az alábbiakban konkretizáljuk, milyen fejlesztésekkel is történt a felkészülés az idei főszezonra egy csomaglogisztikai szolgáltatónál. "A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra, hogy az év legforgalmasabb időszakában is biztosítsa a gyors és megbízható kézbesítést" - közölte a cég, de lássuk, mit is jelent ez egészen pontosan!
-
Még nem késő meglesni, mivel álltak elő az idei ünnepi bevásárlási szezonban a legnagyobb világmárkák. Az biztos, hogy továbbra sem kispályáznak: a mesterséges intelligenciát is bőséggel használják, és az interaktív reklámjaik elárasztják a közösségi médiát. Ha másolni nem is lehet őket, ötleteket bárki meríthet újításaikból.
-
Az ünnepi időszakban az átlagosnál sokkal többen vásárolnak online, így még jellemzőbb, hogy a csalók hamis weboldalakkal, e-mailekkel vagy üzenetekkel próbálnak érzékeny adatokat megszerezni, legyen szó bejelentkezési információról vagy bankkártyaadatokról. A FraudShield kiberbiztonsági cég kutatásai alapján egy átlagos magyar bank ügyfelei naponta akár több tízmillió forintnyi kárt is elszenvedhetnek a phishing, vagyis az adathalászat miatt.