Skip to content
mm

A szerző cikkei:

435885146_303580532771645_8889836200000171511_n
-
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
430657205_747279844137465_6173483287872790923_n
-
A pontos cím valójában úgy hangozna, hogy 'Jön az armageddon - a Google egyszerre indít több algoritmusfrissítést, köztük egy Core, egy Hasznos Tartalom és több Spam update-et is'. De ez így - még ha kimerítően pontos is -  túl hosszú lenne.
415520259_1404558723525173_787999424385314165_n
-
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
SEO optimalizálás
-
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek. 
GT_6
-
A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
skyscraper_krea01
-
A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.
neuromarketing_krea03
-
A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.
neuromarketing_krea02
-
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
neuromarketing_krea01
-
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez - íme, az első rész.
fake_reviews_krea01
-
Annak jártunk utána, mit tehet egy vállalkozó (illetve: a felhasználó) a fejcsóváláson és bosszankodáson túl, ha gyanús, feltehetően csaló értékelésekkel, visszajelzett véleménnyel találkozik?