
Lipusz Kinga
SEO tanácsadó, az Internet Solutions Kft. munkatársa.
A szerző cikkei:
-
A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.
-
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
-
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez - íme, az első rész.
-
Annak jártunk utána, mit tehet egy vállalkozó (illetve: a felhasználó) a fejcsóváláson és bosszankodáson túl, ha gyanús, feltehetően csaló értékelésekkel, visszajelzett véleménnyel találkozik?
-
Kamu profilok, tömeges, robotok által írt hamis értékelések, megbízhatatlan vásárlói vélemények – az értékelési csalás természetesen nem újdonság, sőt egyre komolyabb méreteket ölt évről évre, amit az AI forradalom is csak súlyosbít. Ha nem is magától, de a Google most nekilátott, hogy rendet vágjon ebben a dzsungelben.
-
Nézzük meg, mit, miért és hogyan érdemes hatékonyan újrafelhasználni a kontentrepertoárodból, hogy annak a SEO eredményeid is előnyét élvezzék.
-
Figyelemfelkeltő képek, videók, infografikák és egyéb vizuális tartalmak nélkül semmilyen márka nem tud boldogulni az online világban. De hogyan járulhatnak hozzá ezek a SEO eredményekhez?
-
Nem igaz, hogy a több kontent mindig jobb, viszont az sem mindegy, hogyan állsz neki a szelektálásnak, a felesleges tartalmak és a még menthetők szétválogatásának. Ehhez adunk most útmutatást.
-
Miért fokozottan fontos a kép SEO alapjait alkalmaznunk 2023-ban? Hogyan állj neki a képek optimalizálásának? Az alábbiakban ezekre adunk választ.
-
Nehéz gazdasági helyzetben előfordulhat, hogy változtatnunk kell az eddig bevált üzleti stratégián, akár SEO területen is. Egy okosan felépített vagy átalakított keresőoptimalizálási stratégia azonban segíthet mérsékelni a válság hatásait, és továbbra is hatékonyan elérni a vásárlóközönséget.