Juhász György
A Growww Digital tartalommarketing menedzsere. Húsz évet dolgozott médiában, többek között az Origo.hu főszerkesztő-helyetteseként és a Ringier Kiadó online divíziójának vezetőjeként, majd a Tartalomgyár alapító-társtulajdonosa volt.
A szerző cikkei:
-
2021-ben új alapokra helyezik az online értékesítés szabályozását az EU-ban, az unió teljes területén megváltoznak az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfa- és vámszabályok. Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
-
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) az elmúlt évekhez hasonlóan újra elrendelte a kuponos értékesítés fogyasztóvédelmi vizsgálatát, és nem találtak kirívó problémákat – közölte a tárca az MTI-vel.
-
Az iOS 14 frissítése olyan mértékben nehezíti meg a hirdetések személyre szabását, hogy a közösségi oldal közleményben tudatta: inkább lemondanak róla, és nem fognak az Apple-felhasználókról reklámcélú adatokat gyűjteni.
-
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 892 millió forint bírságot szabott ki az Alza.hu webáruház üzemeltetőjére és cseh anyavállalatára Black Friday akciók tisztességtelen reklámozása miatt.
-
A keresőoptimalizálás, a tartalommarketing és a hírlevél egyaránt ismert és fontos eszközök a digitális marketingben, de az igazi erejük akkor mutatkozik meg, ha kombináljuk őket.
-
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) fogyasztóvédelmi területe is bekapcsolódott abba az uniós szintű hatósági ellenőrzéssorozatba, amelynek célja a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok kiszűrése az online piacról járványveszély idején.
-
Nemrég beszámoltunk róla, milyen hatást gyakorolt a járvány a hazai e-kereskedelemre a korlátozó intézkedések után néhány nappal. A helyzetképet most a Magyar Posta Zrt. információival egészítjük ki.
-
A koronavírus-járvány sok fogyasztó vásárlási szokásait megváltoztatta: most azok is szeretnének házhozszállítással vásárolni, akik eddig idegenkedtek ettől a módszertől. De miközben az alapvető cikkek iránt nagy a kereslet, más webáruházak jelentős visszaesést tapasztalnak.
-
A vásárlást megköszönő oldal megkerülhetetlen eleme minden webáruháznak. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet belőle.
-
Február 20-án immár kilencedik alkalommal díjazták az Árukereső.hu által szervezett megmérettetésen az ország legjobb, illetve legnépszerűbb webshopjait. A fődíjat ezúttal a Márkabolt.hu nyerte el.