Farkas Zsolt
Vállalkozó, az Evolut Ügynökség vezetője. Több mint 7 éves tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing és az üzleti stratégiaalkotás területein. Az Év Webshopja verseny zsűritagja. A Pécsi Közgazdaságtudományi Karon végzett, valamint 2020-ban elvégezte a Harvard Business School vezetőképzőjét, ahol a go-to-market stratégiák kidolgozását tanulta. Pályája során több mint 500 céget látott közelről, számos céget segített külföldi piacokra, amikor 2 évet töltött el egy startup akcelerátorban, mint marketingvezető. Ezután az ügynökségi pályafutása során több mint 50 közép- és nagyvállalattal dolgozott együtt. Vendégcikkei megjelentek már a Forbes, a HVG, a Napi.hu, a 24.hu és a Médiapiac online hasábjain.
A szerző cikkei:
-
Sokan és sokszor temették már, de az email marketing az ügyfélmegtartás és -lojalitás építésének továbbra is a legerősebb eszköze. Íme: néhány praktika, hogy akár 3600 százalékos megtérüléssel legyen mindez működtethető.