Burkus Brigitta
A Customer Experience tervezésre specializálódott Humanize Studio UX designere.
A szerző cikkei:
-
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
-
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.
-
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.
-
A kozmetikumrajongóból lett cégvezető az amerikai üzleti modell meghonosításával teljesen más szintre emeltre a beautybox szolgáltatást. A tíz év után is sikeres megoldás titka talán maga Horváth Beáta.
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
-
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
-
Mesterséges intelligencia és ChatGPT - napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?