Skip to content

Sajtóközlemény

expo7
-
Látótávolságba került a jövő év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, az Ecommerce Expo , melyre 2025-ben is hasznos programokkal és az e-kereskedelmi piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek előadásaival, illetve részvételével készülnek a szervezők.
462573189_9135961219752112_4984708980916006462_n
-
A magyarok mintegy fele már él az online élelmiszerrendelés lehetőségével - derült ki a Dodo és a Tesco közös, friss felméréséből. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá a weben bevásárlást, hogy így nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre nincs szükségük. De az is fontos, hogy időt takarítanak meg a webes élelmiszerrendeléssel.
462541049_519229727559559_8446795494629269933_n
-
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
ecommstars
-
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak. Ezek a cégek a "legvilágpiacképesebb" webáruházaink.
FIZZ(1)(1)B
-
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
e-ker-konf
-
A XX. E-kereskedelmi konferencia kulcstémái a Temu, a mesterséges intelligencia és az export kényszerei lesznek. David Chmelař, a Heureka Csoport vezérigazgatója, a konferencia nyitóelőadója a piacterek, árösszehasonlító-oldalak és a határon átnyúló e-kereskedelem mellett teszi le a voksát.
goliat
-
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
várkonyi
-
Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangoltfelvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől.
Februárban is csökkent a kiskereskedelmi forgalom
-
Az élelmiszer- és élelmiszer jellegű vegyes üzletekben 4,8 százalékkal, a nem élelmiszer-kiskereskedelemben 4,3 százalékkal, az üzemanyag-kiskereskedelemben pedig 24,2 százalékkal kisebb lett az értékesítés.
használcikk-piac
-
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem. Csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelésével tudták tartani a tavalyi szintet az e-kereskedők, de ez sem volt elég: az inflációs adatok fényében a helyzet valójában a piac csökkenését tükrözi