Ügyfélélmény

Hogyan lehet valódi élménnyé tenni a vásárlást? Tippek, trendek és példák azoknak, akik nemcsak kiszolgálni, hanem lenyűgözni is szeretnék a vevőket.
A rovatot szponzorálja a

A rovatot szponzorálja a   

tipografia-eker-cover
-
A tipográfia nem csupán a betűtípusok kiválasztásából áll, hanem egy olyan eszköztár, amely nagyban befolyásolja, hogyan viszonyulnak a látogatók a webshopodhoz. Egy e-kereskedelmi oldalon a látogatók pillanatok alatt döntenek arról, hogy maradnak-e, és sokszor a tipográfián is múlik, hogy vásárolnak-e a folyamat végén. Az olvasható, harmonikus és márkádhoz illeszkedő betűtípusok kiválasztása tehát üzleti értelemben is kulcsfontosságú.
cover03 (1)
-
Az e-kereskedelem világában a vásárlói élmény már jóval a rendelés leadása előtt elkezdődik. A szállítással kapcsolatos információk – különösen azok elhelyezése, vizuális megjelenítése és egyértelműsége – döntő hatással vannak arra, hogy egy látogatóból végül vásárló lesz-e. A Humanize-nál azt tapasztaljuk, hogy az átgondoltan megtervezett szállítási információk nemcsak a bizalmat növelik, hanem a kosárelhagyások számát is csökkentik, így végső soron javítják a konverziós arányt is.
494357408_685704070705001_3649778768482327731_n
-
Nem elég csupán látogatókat vonzani a weboldaladra – el kell érned, hogy cselekedjenek is. A jó hír, hogy gyakran néhány egyszerű módosítás is jelentősen javíthatja a konverziós rátádat. Nézzük a részleteket!
487768783_886364016908440_3596364492761347126_n
-
A CX nem más, mint az az összbenyomás, érzés, amit az ügyfél a márkáddal, webshopoddal kapcsolatban átél, az első kattintástól kezdve a termék átvételén át egészen az esetleges ügyfélszolgálati interakcióig. De tudod mit? Elmagyarázom neked ezt az egész ügyfélélmény paradigmát a saját példámon keresztül! Ez ott kezdődik, hogy az édesapám 1989-ben indította a vállalkozását...
486466247_969119562083650_2707897071396908311_n (1)
-
A férfiak a fő célközönségük, de nem tagadják: náluk-általuk a nők is szívesen ajándékoznak konyhai gépeket. A Sous Vide Hungary webáruháza bő egy évtizede forgalmaz prémium minőségű eszközöket és gépeket a főzéshez, de az eddigi sikerek alá további  felhajtóerőt generálhat, hogy a Magyar Marketing Szövetség az online boltot választotta az e-kereskedelem kategória idei legjobbjának. Bélik Pétert, a Sous Vide Hungary tulajdonosát kérdeztük minőségről, funkcionalitásról.
487699344_1363975101568529_6700190576465021696_n
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.
483344413_953517693562657_945787943226738887_n
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.
480591366_509706208487089_916849976278072370_n
-
A reklámkészítőket szokás a mesterséges igénykeltés ördögi mestereinek láttatni. Marketingesek milliói dolgoznak azok, hogy szegény, ártatlan fogyasztó olyan (és olyan mennyiségű) sz✳rt megvegyen, amire valójában nincs is szüksége. Eddig a sztereotípiák. Nézzük most meg, mi a helyzet azzal a bizonyos ”szükséggel” és hogy miben mesterkedj, ha fenntartható marketinget űznél. A végére hagytuk 2025 nyerő eszköztárát.
474072192_2163859957378411_2057621916389654445_n
-
Sokszor találkozom meglévő vagy új webshop, weboldal projektnél, hogy a megbízó nincs tisztában az igényeivel, vagy a korábban elkészített oldal több hiányossággal is rendelkezik. Ezekről írtam pár gondolatot. Így kezdődik a friss kkv-s tanácsadás, Török Balázs új posztcikke. 
461113274_1925112614657169_4201842414003919744_n
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
előfizetéses
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
448563666_3673738336213101_739582333484295239_n
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
Humanize előfizetésés modell
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
zgen_krea01
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...
...