Ügyfélélmény

Hogyan lehet valódi élménnyé tenni a vásárlást? Tippek, trendek és példák azoknak, akik nemcsak kiszolgálni, hanem lenyűgözni is szeretnék a vevőket.
A rovatot szponzorálja a

A rovatot szponzorálja a   

487699344_1363975101568529_6700190576465021696_n
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.
483344413_953517693562657_945787943226738887_n
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.
480591366_509706208487089_916849976278072370_n
-
A reklámkészítőket szokás a mesterséges igénykeltés ördögi mestereinek láttatni. Marketingesek milliói dolgoznak azok, hogy szegény, ártatlan fogyasztó olyan (és olyan mennyiségű) sz✳rt megvegyen, amire valójában nincs is szüksége. Eddig a sztereotípiák. Nézzük most meg, mi a helyzet azzal a bizonyos ”szükséggel” és hogy miben mesterkedj, ha fenntartható marketinget űznél. A végére hagytuk 2025 nyerő eszköztárát.
474072192_2163859957378411_2057621916389654445_n
-
Sokszor találkozom meglévő vagy új webshop, weboldal projektnél, hogy a megbízó nincs tisztában az igényeivel, vagy a korábban elkészített oldal több hiányossággal is rendelkezik. Ezekről írtam pár gondolatot. Így kezdődik a friss kkv-s tanácsadás, Török Balázs új posztcikke. 
461113274_1925112614657169_4201842414003919744_n
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
digitális
-
A Kosárértéken is számos alkalommal foglalkoztunk már a többcsatornás értékesítés fontosságával. Az alábbiakban összeszedtünk néhány tippet, hogy a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény és a site struktúra megváltoztatásával, hogyan növelhetjük a digitális térből a hagyományos értékesítési csatornáink hatékonyságát.
előfizetéses
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
448563666_3673738336213101_739582333484295239_n
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
Humanize előfizetésés modell
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
zgen_krea01
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...
appy_krea01
-
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
ux_pszicho_krea01
-
Gyakran azokra hárul egy weboldal megjelenésének megtervezése, akik szakmájuk szerint nem UI/UX dizájnerek. Ilyenkor a múltbéli tapasztalatok, az intuíció és a szépérzék sokat segíthet, de számos pszichológiai törvényszerűség is. Ezeket is használják a hivatásos tervezők is használnak a munkájuk során.
Ha nem is vagy UI/UX dizájner, azért még jó, ha ezt mind tudod (2. rész)
-
A tervezési folyamat során a pszichológiai törvényszerűségekre és elvekre is figyelni kell, mert közvetlenül növelik a weboldal sikerét és hatékonyságát.
ui_ux_rules_krea01
-
Összegyűjtöttük a fő téziseket ahhoz, hogy jobban megérthető legyen: hogyan érzékelnek, gondolkodnak és viselkednek az emberek, amikor különböző digitális felületeket használnak.
social_design
-
A szervezők nem titkolt célja, hogy a vállalati csapatok segítségével a workshop végére a cégeknél meglévő versenypiaci tudást be tudják csatornázni egy Appy-szerű civil-inkubátorba.
...