Aki webáruházat akar létrehozni és üzemeltetni, annak alapból egy erős, legalább hat (de inkább hét) számjegyű kiadással kell számolnia. A legnagyobb fejfájást nem is a kiadások nagysága jelenti, hanem azok alig követhető sokfélesége. A webáruház indításról szóló sorozatunk új részében ésszerű, eredményes költséggazdálkodási megoldásokat vettünk sorra.
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.
A webáruház indítása azért is komoly felelősség, mert sok olyan aranyszabály van, amit nem megfogadni, hanem kikerülni érdemes. Összegyűjtöttük a legveszélyesebb "jó tanácsokat".
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része.
A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része.
Az elektronikus kereskedelem világát ismerők szerint: mielőtt valaki webshop vagy webáruház indításába kezd, egy dolgot feltétlenül tisztáznia kell magában. Azt, hogy készen áll-e vállalni ennek minden nehézségét?
Alaposan fel kell kötnie a nadrágját annak, aki el akar igazodni a legjobb e-kereskedelmi platformok között, főként azért, mert mindegyik másban jó. Ez derül ki a szoftverek összehasonlításából.
A nehéz pillanatokban mindig emlékeztettem magamat, hogy lényegében a szabadságért dolgozom - mondta Magyarország első, hormonmentes fogamzásgátlási eszközökre specializálódott webáruházát alapító Cserháti-Herold Janka. A Hormonmentes.hu egyáltalán nem tabudöntögetőnek indult.
"Nem engedem el az érdeklődők kezét azon a ponton, hogy megvan a termék és elkészül a webáruház" - ígéri Kukoly Dávid, aki online edukációs missziót indított a 'Hogyan lesz hosszú távon is jövedelmező egy webshop?' témakörben.
A B2B webáruház indításakor az online értékesítés térnyerése mellett az üzleti folyamatok automatizálása, az adminisztrációs feladatok csökkentése és az ügyfélélmény javítása is motiváló tényezők lehetnek.
Az online világ jelentősége a koronavírus-járvány hatására felértékelődött, és több iparág esetében is bizony muszáj volt erősen alkalmazkodni a megváltozott környezethez.
Az elmúlt években a webshopok virágzásnak indultak: szinte nincs olyan termék, amit ne tudnánk online beszerezni. Egy webshop indítását viszont komoly tervezésnek kell megelőznie.
A már meglévő követői táborral rendelkező felületeknek - blogok, magazinok, influenszerek - nemcsak kézenfekvő lépés webshopot nyitni, de nagyon időszerű is.
Online üzletbe kezdeni ma már szinte túl egyszerűnek tűnik, de vajon miért nem vagyunk 10 millió e-kereskedő országa?
Az elmúlt években egyre inkább felkapottá vált a hűségprogram fogalma. Habár maga a jelenség korántsem új, a formula jelentős átalakuláson esett át az elmúlt években.