Skip to content

ügyfélmegtartás

Sötét UX praktikák: így ne csináld!
-
A UX sötét oldala: megtévesztő UI/UX design praktikák és minták, amelyek célja, hogy olyan cselekvésekre vegyék rá a felhasználókat, amelyeket nem szándékoztak megtenni, amelyek ellentétesek saját jól felfogott érdekeikkel, és a saját érdekeik helyett kizárólag az üzlet érdekeit szolgálják.
Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben
-
Az új vásárlók megszerzése minden bizonnyal még mindig nagy prioritást élvez a legtöbb cég esetében, azonban a visszatérő vásárlók ebben a kiélesedett digitális versenyben még értékesebbek, mint valaha.
A koronavírus hatása a bolti vásárlói élményre
-
A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás.
Szerzés vagy megtartás? A hűség ára 2021-ben
-
Mi a fontosabb: az ügyfélszerzés vagy a meglévő ügyfeleink megtartása? Erre a klasszikus értékesítési- és marketingkérdésre a legtöbb döntéshozó reflexből azt válaszolja: természetesen mindkettő.
A koronavírus hatása a bolti vásárlói élményre
-
A koronavírus-világjárvány rengeteg üzletnek ártott világszerte, az e-kereskedelem láthatóságát azonban feltétlenül megnövelte. Már most adunk néhány tippet, amelyek segítségével az újonnan érkező vásárlók megtarthatók a járvány utáni időkre is.
Hasznos tippek a vásárlást megköszönő oldalhoz
-
A vásárlást megköszönő oldal megkerülhetetlen eleme minden webáruháznak. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet belőle.