Skip to content

trendspotting

trendspotting
-
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
Trendspotting: tovább csökken idén a forgalom?
-
2022-ben, története során először zsugorodhatott a hazai e-kereskedelmi piac. Vajon trendforduló jön, vagy az idei év is csökkenést hoz? A Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös Trendspotting kutatása többek között erre kereste a választ.
Nem a Black Friday miatt fő a kereskedők feje – trendek 2022 őszén
-
Vajon milyen növekedési kilátásai vannak 2022 év végéig a hazai e-kiskereskedelemnek? Mik a főbb trendek 2022 őszén az e-kereskedelemben?
2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?
-
Mérsékelt online forgalomnövekedést várnak az e-kereskedelmi szakértők 2022-re – derült ki a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös e-kereskedelmi trendspotting kutatásának őszi hullámából.
2022-es nemzetközi e-kereskedelmi trendek: mi működött és mi nem?
-
Rendhagyó kutatássorozatba kezdett a Kürt Akadémia 2022 áprilisában. A Trendspotting a hazai e-kereskedelmi szakértők véleményét kívánja összegezni a legfontosabb trendekről, illetve az adott évi forgalmi várakozásokról.