#törökbalázs
-
Sokszor találkozom meglévő vagy új webshop, weboldal projektnél, hogy a megbízó nincs tisztában az igényeivel, vagy a korábban elkészített oldal több hiányossággal is rendelkezik. Ezekről írtam pár gondolatot. Így kezdődik a friss kkv-s tanácsadás, Török Balázs új posztcikke.
-
Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével... - Na, akkor kezdjünk bele!
-
A ChatGPT, jelentős előnyt nyújthat a kis- és középvállalkozásoknak, segítve a működés hatékonyságát. Automatizálható vele az adminisztráció, például ügyféllevelek kezelése, kimutatások készítése vagy termékleírások írása. A webshopok számára személyre szabott ajánlatokat és jobb ügyfélélményt kínálhat, miközben optimalizálja a készletkezelést és az ügyfélszolgálatot. Az MI alkalmazása versenyelőnyt jelent a piacon.
Legfrisebb cikkek
-
Az induló vállalkozásoknak alapból három weboldal készítő programot szokás ajánlani, ezek a Wix, a Webflow és a Shopify. Mindhárom platform előnye, hogy gyorsan és költséghatékonyan készíthetsz professzionális weboldalakat technikai ismeretek nélkül is. Mielőtt döntesz, alaposan gondold át, milyen funkciókra van szükséged, és válaszd azt a megoldást, amely hosszú távon is segíti vállalkozásod növekedését.
-
Feltörték már a Facebook fiókodat? Még nem? Ne reménykedj, meg fogják próbálni (megint)! De: Nem késő! Íme néhány jó tanács arra, hogyan próbáljuk meg biztonságban tartani az üzleti Facebook fiókunkat.
-
A mesterséges intelligencia megfelelő használata a SEO-ban is remek segítséget nyújthat. Íme három esettanulmány, ahol webshopokat, illetve egy B2B oldalt SEO optimalizáltunk egyedi promptok segítéségével. Kezdjük el ott: miért fontos a jó SEO?
E-ker hírszemle
-
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek értékesítesz. Mégis érdemes pár dologra odafigyelni, hogy valóban megérje ezt a tartalommarketing eszközt használni márkád népszerűsítésére.