Skip to content

PWC

485084539_546917337938347_5155128210284252139_n (1)
-
Kezd magához térni a hazai élelmiszer-kereskedelem, a hivatalos statisztikák szerint (itthon, ismét) többet vásárolunk, többet eszünk, többet iszunk. Bár vannak még kérdőjelek és a növekedés is törékenynek mutatkozik, de a szektor a weben egy egészen más arcát mutatja. Fontos kérdés, hogy ki képes állni a sarat és alkalmazkodni a járvány után bekövetkezett változásokhoz. De az is, hogy ki tudja a maga hasznára fordítani a modern digitális technológiát. - Erről szól Bőgel György új analízise.
477057804_1197229098676570_1018352533470141738_n
-
Egyre nagyobb figyelmet követel magának az utóbbi években reflektorfénybe lépett Z generáció, mely lassan meghatározójává válik a gazdasági folyamatoknak. Tagjai nem csupán a legfizetőképesebb vásárlóvá válnak, de aktívan alakítják a piacot fogyasztókként is, és az üzleti élet ambiciózus szereplőiként is.
481871494_566188616455726_4198947215857017692_n (1)
-
A digitális kereskedelmi tanácsadásban új, de máris központi szerepet betöltő PwC a piacra lépés nagy kérdésére (make or buy) a nulláról felépíteni helyett a szektorban meghatározóan teljesítő GKID felvásárlását válaszolta. A regionális szerepkörről, a naivitásról és a tanulásról, illetve arról kérdeztük Madar Norbertet, az akvizíció „áldozatául esett” cég vezetőjét, hogy kinek érdemes ma sikeres webáruházról álmodoznia.
PwC
-
Két évvel ezelőtt jelent csak meg Magyarországon a Temu, de tavaly már a kínai piactéróriás diktálta a tempót a hazai online kereskedőknek is. Fordulatot hozott a magyarországi e-kereskedelemben, ma már az import pörgeti az ágazat forgalmát – derült ki a PwC friss ágazati körképéből.
digital_pay
-
Már nem csak a készpénzt felváltó bankkártya típusok, hanem a mobilfizetés, az azonnali utalások és az új generációs BNPL (Buy Now, Pay Later) megoldások színesítik a palettát. Mit hogyan fizetünk? - Megjelent a PwC Magyarország Digitális Pénzügyi Körképe a fizetés-technológiai piac jelenéről és jövőjéről.
462544727_913112070249623_3225263196977126339_n
-
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
interju_zabari_krea01
-
Új elnöke van az Ecommerce Hungary Egyesületnek, akit viszont senkinek nem kell bemutatni, hiszen Zabari István – eddig a szervezet alelnökeként – aktív szereplője volt a webáruházas világnak. Változik-e a szervezet haladási iránya, lehet-e a szervezet rugalmasabb és mi lesz a Temuval? Többek között erre kértünk választ Zabari Istvántól- két egyeztetése között.
ai-regulation
-
Az EU készülő Mesterséges Intelligencia direktívája tiltani, tűrni és támogatni tervez, az Egyesült Államokban kicsit más irányból közelít a szabályozás. De van már alapelveket rögzítő nyilatkozat is az MI nemzetközi szabályozásával kapcsolatban. Mi lesz ebből?