Skip to content

piactér

FIZZ(1)(1)B
-
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
Az Amazon nem adja fel - Európában folytatja az automatizált kiszállítás fejlesztését
-
Az ünnepi bevásárlási szezonban elszaporodnak, az elvesztett, ellopott csomagok, amelyek kezelése a kisebb eladóknak sok fejfájást és kiadást okoz. Az amerikai Extend példáját követve azonban simán megszabadulhatnak ettől.
bogel_gyorgy_002
-
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
DAC7: itthon is kötelező az adatszolgáltatás a platformok számára
-
Az adminisztratív együttműködésről szóló uniós direktíva, a DAC7 értelmében a hazai piactereknek és szolgáltatásközvetítőknek is adatokat kell szolgáltatniuk partnereik tevékenységéről.
Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
-
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.
A Shopifiy általános, egész piactérre kiterjedő keresést tesztel
-
A keresés a Shopify teljes adatbázisában egyelőre csak néhány kiválasztott felhasználó számára elérhető, akik a cég applikációját használják vásárlásra.
Wish: jön a nagy visszatérés?
-
Az agresszív közösségimédia-kampányairól és a sorozatos minőségi panaszokról híres amerikai piactér az utóbbi évek komoly visszaesése után felfrissíti a brandjét, jobb felhasználói élményt és kiszállítási opciókat ígérve.
Németországon keresztül hódítja meg Európát a török Trendyol
-
Németországban elindul a Trendyol, a törökországi vezető e-kereskedelmi platform. A cég számára ez jelenti az első piacot Törökországon kívül, valamint belépését Európába.
Külföldre nyitnál? Ezek a legértékesebb piacok
-
A Digital Commerce 360 szerint az online piactereken (például Amazonon, Alibabán) történő értékesítés a globális e-kereskedelem 67%-át teszi ki.
Shopee
-
Alig telt el egy hónap azután, hogy a szingapúri Shopee megjelent Lengyelországban, máris újabb európai piacokon, Spanyolországban és Franciaországban nyomul előre.