Skip to content

marketplace

ebringo3
-
Az ebringo.hu 2021-ben indult, alapvetően “B” kategóriás elektronikai és barkács termékek digitális piactereként. Jelenleg 112 partnerrel és négy országban van jelen, egyre bővülő startupként. Éves szinten több milliárd forint forgalmat bonyolítanak partnereikkel, a mesterséges intelligencia alapú marketingnek köszönhetően a növekedésük folyamatos. Scheller M. Richárd (SR) és Németh Gergely (NG) beszél az ebringo.hu működéséről.
462541049_519229727559559_8446795494629269933_n
-
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
454690684_1266781117626185_2363942752924217793_n
-
Az elektronikus kereskedem múltja tágan értelmezve is csupán néhány évtizedes, máris megjelent egy olyan kezdeményezés a láthatáron, ami felboríthatja az ágazat mostanra kialakult rendszerét. A Red101 miatt a legnagyobb veszélyben éppen a legnagyobb piacterek, élükön az Amazon van, mivel ezek kínálnak B2B szolgáltatásokat is.
fizz_krea01
-
A januári csendes startot követően a fizz.hu azzal a bejelentéssel került be a hazai ecommerce hírekbe, hogy máris a legnagyobbak közé vágyik. Az OTP Csoport online webáruházának ügyvezetőjét, Szőcs Andrást a remélt nagy hódítások előtt kértük fel egy Kosárérték nagyinterjúra.
FIZZ(1)(1)B
-
A magyarországi e-kereskedelem egyik új szereplője, a fizz.hu a márciusi csendes indulását követően ma bejelentette, hogy nagyobb sebességbe kapcsol. Az OTP Csoport online piacterének célja, hogy pár éven belül a hazai e-kereskedelem egyik meghatározó szereplőjévé váljon.
marketplace
-
A Facebook Marketplace elektronikus piactér látogatóinak száma szép csendben az Amazoné négyszeresére nőtt. Ez nem jár ennek megfelelő pénzügyi sikerrel, de segít Mark Zuckerberg cégének visszaszerezni a fiatalok érdeklődését. Jeff Bezosnak eszébe juthat a kereskedők régi igazsága: egyetlen cégnek sem garantált egyszer megszerzett piaci pozíciója.
kosarertek__krea01
-
Azokat a cégeket keressük, melyek a felhasználók online kereskedelmi figyelmét képesek lekötni - kommentálta az Avokado bevásárlóplatformmal kötött stratégiai megállapodását Várkonyi Balázs. A társulással a magyarországi online kiskereskedelmi kép átrajzolása lett a cél.
Nagy Webáruház Felmérés
-
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
vatera_cover3
-
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
Az Árukereső és a Mastercard együttműködése még jobban összekapcsolja a fogyasztókat a kereskedőkkel
-
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.