Skip to content

kollekcio

472007563_591492766963323_1909198689409505960_n
-
A „meg nem érkezett csomag” okozta bosszúság, vagy a rugalmatlan kézbesítési opciók könnyen alááshatják a vásárlói elégedettséget, ami jelentős veszteséget hozhat a kereskedők számára. Ebben a kihívásokkal teli környezetben a csomagautomaták forradalmasíthatják a vásárlói élményt, miközben hatékony eszközként szolgálhatnak a lojalitás növelésére.
GLS
-
A csomaglogisztikai piac szereplőinek száma csökkent, az egyes cégek mérete viszont folyamatosan nő. A jelek szerint 2025-ben is a csomagautomata-flották növekedése mutatja majd meg a leginkább, hogy melyik cég képes továbbra is erősíteni, gyorsítani a versenyfutásban.
462555620_1327784458638443_2495828686756570554_n
-
Két év kellett csak hozzá, hogy gyökeresen megváltoztassák a légi szállítást a nagy online kereskedelmi vállalatok megrendelései és az ezzel foglalkozó vállalkozásokat (a tulajdonosaik számára) aranytojást tojó tyúkká tegyék. A hagyományos szállítmányozási és a logisztikai ágazatból nézve azonban inkább az üzletükbe csipkedő harci kakast látják bele ezekbe a webes cégekbe.
india2
-
Az elektronikus kereskedelmen belül az egyik legfontosabb új fogalom a gyors kereskedelem, amely a megrendelt termékek minél gyorsabb kiszállítását jelenti. Indiában olyan verseny bontakozott ki ebben a szolgáltatásban, hogy a q-commerce-szel foglalkozó cégek részvényei a tőzsdén is versenyt futnak egymással a drágulásban.
Pactic
-
Mik a hazai logisztikai szektor legjelentősebb trendjei? Mitől ilyen jók a kínaiak? Vajon az olcsó emberi erőforrás vagy a robotizáció jelenti a jövőt? A válaszokat Colin Snead, a Pactic vezetője segítségével kerestük.
Kis-Ervin-Egon
-
 Az első online boltról, az életműdíjról, a magyar ecommerce szektorról, a bankárságról és arról is beszélgettünk Kis Ervin Egonnal, a BinX stratégiai igazgatójával, hogy miért utálták a kollégái. - Valóban NAGYinterjú következik.
top10webshophiba
-
Az elektronikus kereskedelem mögött már elég hosszú múlt áll ahhoz, hogy kiderüljenek a buktatók, amelyek egy webáruház sikertelenségét okozhatják. A szakértők sokféle listát készítettek ezekről. A legérdekesebb talán az, amelyben az érintettek avatnak be: miért vallottak kudarcot. Az is kiderül, hogyan lehet elkerülni a hibáikat.
GLS
-
Az év végi nagy rohamra a korábbi éveknél is alaposabban készültek a csomagszállító cégek: az MPL járműflottabővítésének bejelentését időzítette mostanra; a FoxPost a Packetával összeolvadásának zökkenőmentes felgyorsítását ígéri; GLS Hungary pedig a csomagautomata állomány szintlépését jelentette be annak bizonyságául, hogy a hálózataik folyamatos bővítése továbbra is vastagon aláhúzott része a stratégiáinak.
462555008_1307677713569030_5728007292757473919_n
-
Az év végi bevásárlási szezon örömteli kihívásokat támaszt az online kereskedőkkel szemben, hiszen miközben az egekbe szöknek a feladataik, cserébe ez az évnek az az időszaka, amikor jól muzsikálhat az üzlet. Ennek persze van egy feltétele, mégpedig a jó felkészülés a nagy karácsony előtti pörgésre.
dpd1
-
Az alábbiakban konkretizáljuk, milyen fejlesztésekkel is történt a felkészülés az idei főszezonra egy csomaglogisztikai szolgáltatónál. "A DPD idén is átfogó fejlesztésekkel készült az ünnepi csúcsra, hogy az év legforgalmasabb időszakában is biztosítsa a gyors és megbízható kézbesítést" - közölte a cég, de lássuk, mit is jelent ez egészen pontosan!