kollekció
-
Ahogyan a régió egészére, a magyar e-kereskedelmi piacra is a permanens növekedés a jellemző – és az, hogy az ügyfelek, a fogyasztók egyre inkább online vásárolnak. Ez, mint több és több vállalkozás számára vonzó, a nagyobb verseny pedig a vásárlókért folytatott harcot teszi egyre élesebbé. A helyi értékesítők számára ezért természetes lépés, hogy túllépjenek a saját piacaikon, és erre kiválóan alkalmasak a közép-kelet-európai régió országai. Megmutatjuk, hogyan bővítheti e-kereskedelmi vállalkozását a CEE régióban, és azt is, hogy ez miért is éri meg az Allegro segítségével.
-
Hatékony, mérhető és célzott, AI-alapú szövegírási szolgáltatás jelent meg a SEO-piacon, amely azt ígéri, hogy a generált tartalom teljes kontextusát és mélységét értékesebbé teszi, így azt a keresőmotorok is relevánsabbnak ítélik meg. Kinek szól ez az ígéret és hogy kell ezt jól érteni? Megkérdeztük Szesztay Pétert, a BP Digital alapító tulajdonosát.
-
Sokat elárul arról mennyire megmozgatja az üzleti világ iránt érdeklődők fantáziáját az elektronikus kereskedelem, hogy a témában se szeri, se száma a színvonalas podcastoknak. A magyarországi podcast listánkon is 12 alkotó vagy alkotócsoport szerepel, a legismertebb angol nyelvű gyűjtés pedig ennél is hosszabb.
Legfrisebb cikkek
-
A gombok kulcsszerepet játszanak a felhasználói interakciókban, hiszen ezekkel kezdeményezi a látogató a fontos műveleteket (pl. vásárlás, kosárba tétel, fizetés). A gombok következetes elhelyezése és használata a weboldalon javítja a felhasználói élményt és megkönnyíti a navigációt. És még...?
-
Ha az in medias res írói módszerével akarunk arról beszélni, érdemes-e egyedi webáruházat építeni egy vállalkozásnak, akkor a legfőbb tudnivaló, hogy ez akkor kifizetődő, ha az egyedi igények fejlesztésére szánt többletráfordítás tervezhető időn belül megtérül. A második feladat, hogy alaposan fontoljuk meg, melyik céget bízzuk meg az egyedi fejlesztéssel.
-
A Shopify évente kétszer hozza nyilvánosságra az innovációival és frissítéseivel kapcsolatos újdonságokat a partnerei számára. A nemrég megjelent „Summer Edition”-ről hoztunk most egy ízelítőt, különös tekintettel azokra a fejlesztésekre, amelyek a magyar webáruház-tulajdonosok számára is érdekesek lehetnek. A Summer Edition 2025 nem csupán több mint 150 új funkciót jelent, de a Shopify mint e-kereskedelmi nagyágyú is egyértelművé tette: az AI-vezérelt, globálisan skálázható, mégis személyre szabható online kereskedelem már nem a jövő, hanem a jelen.
E-ker hírszemle
-
A tipográfia nem csupán a betűtípusok kiválasztásából áll, hanem egy olyan eszköztár, amely nagyban befolyásolja, hogyan viszonyulnak a látogatók a webshopodhoz. Egy e-kereskedelmi oldalon a látogatók pillanatok alatt döntenek arról, hogy maradnak-e, és sokszor a tipográfián is múlik, hogy vásárolnak-e a folyamat végén. Az olvasható, harmonikus és márkádhoz illeszkedő betűtípusok kiválasztása tehát üzleti értelemben is kulcsfontosságú.
-
Az e-kereskedelem világában a vásárlói élmény már jóval a rendelés leadása előtt elkezdődik. A szállítással kapcsolatos információk – különösen azok elhelyezése, vizuális megjelenítése és egyértelműsége – döntő hatással vannak arra, hogy egy látogatóból végül vásárló lesz-e. A Humanize-nál azt tapasztaljuk, hogy az átgondoltan megtervezett szállítási információk nemcsak a bizalmat növelik, hanem a kosárelhagyások számát is csökkentik, így végső soron javítják a konverziós arányt is.
-
A Google bejelentette s legfrissebb fejlesztését, az AI Mode névre keresztelt keresési funkciót, amely jelenleg az Egyesült Államokban érhető el a Google alkalmazásban. A lépés nem meglepő: a cég már egy ideje teszteli az AI Overview funkciót, azonban az AI Mode sokkal több annál: nem pusztán kiegészíti, hanem potenciálisan teljesen át is alakítja a keresés módját.
Legfrisebb cikkek
-
A világ legsikeresebb vállalkozóinak közös jellemzője, hogy nem tudják kivárni egyetemi tanulmányaik végét, mert minél előbb bele akarják vetni magukat az üzleti élet sűrűjébe. Az e-kereskedelem a korábbiaknál jóval könnyebben lehetővé teszi, hogy a suli mellett is aktívan végezhető legyen - ráadásul valódi vállalkozói tapasztalatok szerzését is biztosítja. - Erről szól a #webáruházindítás sorzatunk legújabb tétele.