Skip to content

India

kínai
-
A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése - remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.
india_ecommerce_krea01
-
A piaci növekedés az egyik dimenzió csupán Indiában, mert a nagyvárosokon kívül élők és a megrendeléseket kiszolgáló réteg alkalmazottai egy teljesen másik világban élnek.
india_amazon_usa_krea01
-
A legnagyobb indiai online kereskedőcég részvényei vándorolnak a Walmarthoz; a Flipkart üzletkötésen realizálható az eddgi legnagyobb profit, amit egyetlen indiai vállalattól bezsebelhetnek.