GYIK
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.
-
Webshop működtetőjeként kulcsfontosságú megbízható vásárlási környezetet kialakítanunk, de ugyanennyire fontos kommunikálnunk is ezt. Hogyan alakíthatjuk a látogatókat hűséges vásárlóvá? Íme néhány megvalósítható stratégia, amivel hatékonyan erősíthetjük vevőink bizalmát, miközben webáruházunk hitelessége is növekszik.
-
Hogyan alkalmazhatják a hazai, átlagos fejlettséggel bíró vállalatok már most is a mesterséges intelligenciát? Az alábbiakban négyféle MI használati módot mutatunk be röviden.
Legfrisebb cikkek