Skip to content

GKID

495073637_29765632246416275_9084830799533921720_n
-
Az tiszta sor, hogy a fizikai üzletek nem tűnnek el egyik napról a másikra. Az is ésszerűen hangzik, hogy a kihívások elől nem elmenekülve, próbálnak alkalmazkodni az új kihívásokhoz. Az azonban, hogy sokan online árusítással, jobb vevőélménnyel és rugalmas kiszolgálással válaszolnak az e-kereskedelem térnyerésére, nem csak azt a kérdést veti fel, hogy végeredményben akkor mégiscsak vége van-e a hagyományos kiskereskedelemnek vagy sem.
kígyó2
-
Gondoljunk bármit is róla, a Temu elképesztő évet zárt 2024-ben. Nemcsak Magyarországon, de szerte a világon képes volt erre, és az elképesztő eredményeivel alaposan felforgatta az e-kereskedelem világát. A mindössze 2022 végén indított kínai oldal globálisan is képes volt arra, hogy a kedvező árú termékeiről váljék ismertté.
445587723_438612292455152_2369926277729960658_n
-
Idén is elkészült a GKID és a Mastercard által készített eTOPLISTA, ami jól tükrözi az e-kereskedelem tavalyi, rendkívül turbulens évét. Nézzük meg, kik végeztek az élen, és milyen mozgások voltak 2023-ban!
kínai
-
A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése - remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.
eTOPLISTA 2022: helycserék és szélsőséges mozgások
-
A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát.
GKID-MasterCard: egyre élesebb a harc a vásárlókért
-
A GKID és a MasterCard Digitális Kereskedelmi Körképe alapján 9,9%-os bővüléssel zárt a hazai online kiskereskedelem, és az idei évre is hasonlóak a kilátások.
Együttműködésre lép a GKID és a Mastercard:
-
2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás.
A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód
-
Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak.