export
-
A digitális kereskedelmi tanácsadásban új, de máris központi szerepet betöltő PwC a piacra lépés nagy kérdésére (make or buy) a nulláról felépíteni helyett a szektorban meghatározóan teljesítő GKID felvásárlását válaszolta. A regionális szerepkörről, a naivitásról és a tanulásról, illetve arról kérdeztük Madar Norbertet, az akvizíció „áldozatául esett” cég vezetőjét, hogy kinek érdemes ma sikeres webáruházról álmodoznia.
-
Kevesen emlékszünk már rá, de a hőskorban sok e-kereskedő még telefonon fogadta a rendeléseket, és személyesen, a postán volt kénytelen feladni az egyes csomagokat. A csomaglogiszika és a kiscsomagszállítás hatalmas fejlődéséről beszélgettünk Pajda Mariannával, a Pactic kereskedelmi igazgatójával.
-
Az itthoni verseny és a külföldön kínálkozó lehetőségek miatt nem csoda, hogy a „nemzetközivé válás” a világ digitális kereskedelmi vállalkozásainak egyik legfontosabb célja. De a lokalizáció holisztikus megközelítése sokkal többet jelent, mint a termékleírások és webes tartalmak egyszerű lefordítása.
Legfrisebb cikkek
-
Ahogy közeledik az év vége, a sajtó késztetést érez arra, hogy összefoglalja a gazdasági ágazatok trendjeit. Ami ezen belül az elektronikus kereskedelmet illeti: mindegyik összesítés a gyors és költséges technikai fejlődésről szól. Ez azt sejteti, hogy aki egy országon belüli eladásaiból megélni, annak egyre nehezebb lesz a dolga. Export nélkül egyre kevésbé megy....
-
Ha egy online kereskedő egyedül akar nekivágni az exportpiacoknak, akkor nyilvánvalóan minden ezzel kapcsolatban felmerülő gondot saját magának kell megoldania. Ez éppen olyan riasztó, amilyennek látszik. Ezt ismerték fel Vietnámban is, ahol az egyik elektronikus piactér új szolgáltatással bővült. És az exportügynökség, mint tevékenység, meglepően sikeres lett.
-
Tartottak egy webináriumot Londonban, amely egyebek mellett arra kereste a választ, hogy mi a különbség a nők és a férfiak irányítása alatt álló kis és közepes méretű vállalatok hozzáállásában az exporthoz. Emellett kiderült, hogy nem is gondolunk rá, mekkora lehetőségek rejtőznek a B2B exportban.
E-ker hírszemle
-
Új elnöke van az Ecommerce Hungary Egyesületnek, akit viszont senkinek nem kell bemutatni, hiszen Zabari István – eddig a szervezet alelnökeként – aktív szereplője volt a webáruházas világnak. Változik-e a szervezet haladási iránya, lehet-e a szervezet rugalmasabb és mi lesz a Temuval? Többek között erre kértünk választ Zabari Istvántól- két egyeztetése között.
-
Az e-kereskedelem elmúlt egy éve minden bizonnyal a Temu és a Shein nagy előretöréseként került be a szakma évkönyveibe, ami gyökeres változást hozott az online kereskedelemhez kapcsolódó exportban is. A csomagok légi szállítása gyakorlatilag új értelmet kapott a kínai óriások tevékenységének köszönhetően.
-
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak. Ezek a cégek a "legvilágpiacképesebb" webáruházaink.
Legfrisebb cikkek
-
Nem foglalkozol az utánvétkezeléssel? Gyenge az oldalad lokalizációja? Esetleg: nincs helyi visszaküldési címed? Bármelyikre is igen a válasz, a vevőid szerint ez hiba, és nem fogják nagyra értékelni!